خبرگزاری کار ایران

درخواست کامران از وزیر خارجه:

اجازه بازگشایی سفارت انگلیس را ندهید

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۶۸۴

اگر غربی‌ها در مبارزه با گروه های تروریستی صادق است کمک های مالی نظامی هم پیمانان خود در منطقه را قطع کنند

یک نماینده مجلس از وزیر امور خارجه درخواست کرد که اجازه بازگشایی سفارت انگلستان در ایران را ندهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسن کامران نماینده اصفهان در جلسه علنی امروز مجلس در نطق میان دستور خود تصریح کرد: وزیر امور خارجه ایران اجازه ندهد سفارت انگلیس خبیثبازگشایی شود.

وی با بیان اینکه مشاهده می کنیم که انگلیس به خاطر یک لقمه نان و مشکلات اقتصادی داخل انگلیس در سازمان ملل منجر به اعتراض رژیم صهیونیستی شد، ادامه داد: البته ایران تجربه این موضوع را دارد و شاهد زیاده خواهی آمریکایی ها در بحثمذاکرات هسته ای بوده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اگر غربی‌ها در مبارزه با گروه های تروریستی صادق است کمک های مالی نظامی هم پیمانان خود در منطقه را قطع کنند، افزود: غرب قصد از بین بردن زیرساخت های سوریه را دارد تا جایی که دیروز کارخانه گاز در سوریه را منفجر کرده است.

وی با بیان اینکه غرب، روسیاه تاریخ بوده و روسیاه تر شده است گفت: ایران و سایر کشورهای منطقه باید به خود متکی باشند و کشور یمن مراقب باشد که به عاقبت مصر دچار نشوند.

کامران با بیان اینکه غرب نگران مسلمانان نیست تصریح کرد: به شکر خدا، برکت خون شهدا و هفته دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت پاسخ داده و ما باید با تکیه به این فرهنگ به مبارزه با دشمن بپردازیم.

کامران با بیان اینکه با وحدت می توان مشکلات کشور را حل کرد، تصریح کرد: باید در پی رفع مشکلات معیشتی و اشتغال مردم باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز