خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در دیدار سفیر سوریه:

ادعای آمریکا در از بین بردن ریشه تروریسم، شوخی سیاسی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۹۱۵

رئیس‌جمهور آمریکا پس از گذشت چند سال حمایت از تروریست‌ها و کشتار مردم بی‌دفاع اینک دیرهنگام به فکر مبارزه و ریشه‌کنی تروریسم افتاده که به یقین هر انسان آزاده‌ای این ترفند جدید را سرپوش نهادن بر اقدامات نابخردانه از آمریکا و همپیمانانش می‌داند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار سفیر سوریه گفت: اقدامات آمریکا و برخی از دولت‌های عربی منطقه در بمباران سوریه با ادعای واهی از بین بردن ریشه تروریسم، چیزی بیشتر از شوخی سیاسی و مضحکه نیست.

به گزارش ایلنا، عدنان محمود سفیر سوریه عصر امروز با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت کشور سوریه را ارائه داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار تاکید کرد: اقدامات آمریکا و برخی از دولت‌های عربی منطقه در روزهای اخیر در بمباران سوریه با ادعای واهی از بین بردن ریشه تروریسم در منطقه صورت گرفت و چیزی بیشتر از شوخی سیاسی و مضحکه نیست.

وی افزود: رئیس‌جمهور آمریکا پس از گذشت چند سال حمایت از تروریست‌ها و کشتار مردم بی‌دفاع اینک دیرهنگام به فکر مبارزه و ریشه‌کنی تروریسم افتاده که به یقین هر انسان آزاده‌ای این ترفند جدید را سرپوش نهادن بر اقدامات نابخردانه از آمریکا و همپیمانانش می‌داند.

لاریجانی با بیان اینکه ملت‌های منطقه با این تحرکات و اقدامات غیرانسانی آشنایی کامل دارند، تاکید کرد: مردم با آگاهی و فهم خویش دیگر نیازی به قیم‌های دروغین ندارند و با درایت و تشخیص صحیح و تفاهم کامل مشکلات خود را حل می‌کنند.

وی با یادآوری موج نفرت ایجادشده توسط مردم منطقه خاورمیانه از رفتارهای آمریکا اظهارداشت: توصیه من این است که تا دیر نشده دست از حمایت بیشتر تروریست‌ها بردارید، زیرا مردم منطقه می‌توانند با این تروریست‌ها مبارزه کرده و ریشه آنها را از بین ببرند.

رئیس نهاد قانونگذاری افزود: ما این اقدامات آمریکا و غرب در منطقه را محکوم می‌کنیم و آن را چیزی جز جنگ‌افروزی و شیطنت و گسترش تروریسم نمی‌دانیم و در هیچ ائتلاف دروغین و غیرمشروع نیز مشارکت و حضور نخواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز