خبرگزاری کار ایران

/ تکرار /

علوی، نجفی، فانی و میرزاده به کمیسیون آموزش می‌روند

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۷۹۲

کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری روز یکشنبه جهت بررسی برخی از تأیید صلاحیت‌ها با علوی وزیراطلاعات جلسه خواهد داشت.

روز سه‌شنبه محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم، ‌ تحقیقات و فناوری جهت ارائه گزارش عملکرد و بررسی برنامه‌های سال تحصیلی جدید به کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری روز یکشنبه جهت بررسی برخی از تأیید صلاحیت‌ها با علوی وزیراطلاعات جلسه خواهد داشت.
انتخاب ناظرین شورای‌عالی آموزش و پرورش و دعوت از میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جهت بررسی موضوع کمیت و کیفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکتری از دیگر برنامه‌های کمیسیون آموزش در هفته آینده خواهد بود.
اعضای کمیسیون آموزش همچنین هفته آینده لایحه تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس، مراکز آموزشی و مراکز پرورشی غیردولتی را مورد بررسی قرار می‌دهند.
روز دوشنبه نیز جلسه کارگروه‌های آموزش و پرورش، تحقیقات و فناوری، علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاهها، آموزشهای مهارتی و آموزش‌عالی و آموزش پزشکی این کمیسیون برگزار می‌شود.
کمیسیون آموزش همچنین هفته آینده بررسی طرح اصلاح تبصره(۱) ماده(۵) قانون حمایت از شرکتها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوریها و اختراعات و بررسی لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت را در دستور کار خود دارد.
روز سه‌شنبه نیز محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم، ‌ تحقیقات و فناوری جهت ارائه گزارش عملکرد و بررسی برنامه‌های سال تحصیلی جدید به کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی می‌رود.
در ادامه همین روز فانی وزیر آموزش و پرورش جهت بررسی مشکلات و ارائه برنامه‌های سال تحصیلی جدید میهمان اعضای کمیسیون آموزش خواهد بود.
بررسی طرح اصلاح بند(۳) قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی اصلاحی مصوب۱۳۹۲ از دیگر برامه های کمیسیون آموزش در هفته آینده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز