خبرگزاری کار ایران

جلسه مشترک مجلس، استانداری و شهرداری برای مبارزه با بدحجابی:

رحماندوست: از طریق اجرای قانون با بدحجابی مبارزه می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۸۴۴

برای رادیو و تلوزیون، شهرداری تهران و سایر دستگاه‌های اجرایی وظایفی در راستای مبارزه با بدحجابی اندیشیده شده است که باید به آن وظایف عمل شود.

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک مجلس با شهرداری و استانداری برای مبارزه با بدحجابی می‌گوید که مجلس به دنبال مبارزه با بدحجابی از طریق الزام دستگاه‌ها به اجرای وظایفشان در این حوزه است.

مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تشریح آخرین تحرکات مجلس در حوزه مبارزه با بدحجابی گفت: امروز صبح جلسه‌ای مشترک میان چهار نفر از نمایندگان مجلس، چهار نفر از اعضای شورای اسلامی شورای شهر تهران، نماینده استانداری و نماینده شهرداری تهران برگزار شد. مهمانان این جلسه هم مدیرکل ارشاد استان تهران و معاون اجتماعی وزارت دادگستری بودند. موضوع این جلسه هم عفاف و حجاب و تحقق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در همین راستا بود تا در حد امکان ضمانت اجرایی برای آن‌ها به وجود بیاید.

وی ادامه داد: ما از دستگاه‌ها می‌خواهیم که با توجه به بندهای این قانون وظایف متنوعی برایشان اندیشیده است. مثلا برای رادیو و تلوزیون، شهرداری تهران و یا سایر دستگاه‌های اجرایی وظایفی در راستای مبارزه با بدحجابی اندیشیده شده است که باید به آن وظایف عمل شود. کمیسیون مشترک مجلس و استانداری و سایر نهاد‌ها در این مورد بررسی‌های خود را انجام دهند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید می‌کند که مجلس در تلاش است تا از طریق‌‌ همان ۲۶ دستگاه متولی امر حجاب به مبارزه با بدحجابی بپردازد و در توضیح بیشتر این امر می‌گوید: در مجالس پیشین هم مصوباتی در مورد مبارزه با بدحجابی وجود داشته است که آن مصوبات علاوه بر مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی باید مورد توجه قرار بگیرد.

رحماندوست افزود: ما دنبال الزام دستگاه‌ها و اجرایی شدن وظایف آنان در حوزه عفاف و حجاب هستیم و همین که این بند‌ها اجرایی کنیم حرکت در همین مسیر است. ما روسای سازمان‌های متولی در امر حجاب را یک به یک می‌خواهیم، وظایفشان را یادآور می‌شویم و به آنان یک زمانبندی ارائه می‌دهیم تا به تحقق وظایفشان کمک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز