خبرگزاری کار ایران

نعیمی رز در گفت‌وگو با ایلنا:

افراطی‌ها می خواهند روابط دولت و مجلس را خدشه دار کنند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۷۷۸

اگر استیضاح دیگری صورت بگیرد ما به ادعای خودمان دال بر ولایتمداری واینکه همواره می‌گوییم مدال افتخار ما نوکری مردم و ولایت است جامه عمل نپوشاندیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افراطی‌ها می‌خواهند روابط دولت و مجلس را خدشه‌دار کنند، می گوید: اگر استیضاح دیگری صورت بگیرد ما به ادعای خودمان دال بر ولایتمداری واینکه همواره می گوییم مدال افتخار ما نوکری مردم و ولایت است جامه عمل نپوشاندیم.

صفر نعیمی رز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با طرح استیضاح‌های جدید گفت: فکر می‌کنم استیضاح وزیر آموزش و پرورش مخصوصا درشرایط کنونی صددرصد بی‌جا است. اگر این استیضاح را عملی کنیم نشان داده‌ایم که به بسیاری از مسائل پایبند نیستیم.

نماینده مردم آستارا افزود: مقام معظم رهبری همواره بر تعامل قوا خصوصا قوای مجریه و مقننه تاکید داشته و دارند و حال با وضعیت موجود استیضاح کار درست و به صرفه‌ای نیست.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که نقش دولت در این شرایط چه می‌تواند باشد نیز گفت: فکر نمی‌کنم این شرایط ربطی به دولت داشته باشد. تعدادی از نمایندگان افراطی همواره درصدد تضعیف دولت هستند..

نماینده مردم آستارا ادامه داد: اقلیت مجلس و نمایندگان افراطی در جستجوی خدشه دار کردن روابط دولت و تعامل بین مجلس و قوه مجریه هستند.

وی بیان کرد: با این کارها و استیضاح هایی که این اقلیت می خواهند جامه عمل بپوشانند محکوم به سنگ اندازی در مسیر دولت خواهند شد. اگر استیضاح دیگری صورت بگیرد ما به ادعای خودمان دال بر ولایتمداری واینکه همواره می‌گوییم مدال افتخار ما نوکری مردم و ولایت است جامه عمل نپوشاندیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز