خبرگزاری کار ایران

در تذکرکتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور تاکید شد:

بررسی دقیق حادثه سقوط هواپیمای ایران ۱۴۰ و برخورد با عوامل مقصر

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۳۷۷

نمایندگان مجلس در تذکرات کتبی به وزیر راه و شهرسازی بر بررسی دقیق حادثه سقوط هواپیمای ایران ۱۴۰ و برخورد با عوامل مقصر تاکید کردند.

نمایندگان مجلس در تذکرات کتبی به وزیر راه و شهرسازی بر بررسی دقیق حادثه سقوط هواپیمای ایران ۱۴۰ و برخورد با عوامل مقصر تاکید کردند.

به‌ گزارش ایلنا، حسین سبحانی نیا عضو هیأت رئیسه مجلس در نشست علنی امروز(چهارشنبه ۵ شهریور) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد، که به شرح ذیل است:

امیرعباس سلطانی نماینده مردم بروجرد و محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در تذکری به وزیر راه و شهرسازی در مورد علت عدم رسیدگی مسئولین و بررسی علل سانحه سقوط هواپیمای ایران ۱۴۰ بر بررسی دقیق این حادثه و برخورد با عوامل مقصر تاکید کردند.

احمدی نماینده مردم کنگاور در مجلس نیز به وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص تسریع در تعیین تکلیف پرداخت وام به زلزله زدگان تذکر داد.

محمد‌سعید اربابی نماینده مردم ایرانشهر در تذکری به وزیر کشور بر لزوم عذرخواهی از نمایندگان مجلس به دلیل انجام مصاحبه توهین‌آمیز توسط فرماندار کنارک تاکید کرد و همچنین به وزیر جهاد کشاورزی به علت ناکارآمدی سازمان شیلات در مبارزه با بیماری لک سفید سایت میگو و چابهار تذکر داد و گفت: رئیس جمهور در مورد علت برکناری مدیران بلوچ توسط فرماندار کنارک توضیح دهد.

حمیدرضا پشنگ نماینده مردم خاش نیز در خصوص علت واگذاری دفاتر پیشخوان خدمات دولت در شهرستانهای میرجاوه به وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی تذکر داد.

سید‌هادی حسینی و حسین سبحان‌نیا نمایندگان قائم‌شهر و نیشابور به وزیر کشور در مورد علت توقف اجرای قانون تقسیمات کشوری تذکر دادند.

نادر قاضی‌پور، علیرضا محجوب، سید‌مرتضی حسینی، محمد دهقانی نقندر نمایندگان ارومیه، تهران، قزوین و چناران در تذکری به وزیر کشور خواستار تسریع در برخورد با رانندگان بدحجاب شدند.

مهناز بهمنی نماینده سراب در مجلس نیز به وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت تاخیر ۶ ساعته پرواز داخلی شرکت ایران ایر از تبریز به تهران مورخ ۲۸ / ۵ تذکر داد.

مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران به رئیس‌جمهور در خصوص علت تاخیر طولانی تهیه ۱۶ آئین‌نامه اجرایی قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و تسریع در حل مشکلات روزافزون دارو و درمان ایثارگران به ویژه جانبازان و تامین هزینه‌های آنان را متذکر شد و به وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر تسریع در واگذاری شرکت های جهاد نصر، جهاد استقلال و توسعه و حذف سهام باقیمانده در شرکت های مذکور متذکر شد.

داوود محمدی نماینده مردم قزوین به رئیس‌جمهور در مورد ضرورت اجرای مفاد ماده ۱۰ قانون توسعه و نوسازی صنایع تذکر داد.

محبی نماینده سنقر به وزیر نیرو در خصوص تسریع در حل وضعیت بحرانی آب شرب شهرستان سنقر و روستاهای تابعه تذکر داد.

بشیری نماینده پاکدشت به وزیر نیرو در خصوص انجام اقدامات فوری برای افزایش ولتاژ برق شریف آباد تذکر داد.

محمد‌علی احمدی نماینده مردم دهلران به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انفعال و بی‌برنامگی سازمان بهزیستی در مدیریت و چاره‌اندیشی برای آسیب‌های اجتماعی را متذکر شد.

قادری نماینده شیراز به وزیر نیرو تذکر داد و بر لزوم توجه جدی به مشکل تالابهای فارس تاکید کرد.

قاضی پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر ورزش و جوانان نسبت به تسریع اختصاص یک تیم فوتبال دسته یک به آذربایجان غربی و همچنین به وزیر اقتصاد و دارایی در جلوگیری از اخراج کارکنان انتقال یافته ناشی از ادغام در بانک رسالت تذکر دادند.

نوروزی نماینده علی آباد کتول به وزیر نیرو در خصوص علت عدم اجرای سد محمد آباد تذکر داد.

حسینی نماینده قصر شیرین به وزیر کشور در خصوص جلوگیری از اقدام غیرقانونی سازمان همیاری استان کرمانشاه در مورد بازارچه پرویز خان تذکر داد.

شریعت نژاد نماینده تنکابن به رئیس جمهور در مورد جلوگیری از واردات برنج تذکر داد.

زهره طبیب‌زاده، فاطمه آلیا، سکینه عمرانی، نیره اخوان، شهلا میرگلوبیات، حلیمه عالی، محمد‌رضا پورابراهیمی، رضا صابری، سید‌مهدی هاشمی نمایندگان تهران، سمیرم، اصفهان، ساوه، زابل، کرمان، آزادشهر، گرگان و تهران به وزیر بهداشت لزوم اعلام اسامی شرکت‌های استفاده‌کننده از روغن غیرمجاز پالم در صنایع لبنی را متذکر شدند.

سامری نماینده خرمشهر به وزیر آموزش و پرورش در خصوص توضیح علت عدم استخدام مربیان پیش دبستانی با توجه به وجود مصوبه مجلس تذکر داد.

خجسته نماینده همدان و فامنین به وزیر راه و شهرسازی در خصوص لزوم رعایت استانداردهای پرواز و حفظ ایمنی مسافران متذکر شد.

صرامی فروشانی نماینده خمینی شهر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکر داد و خواستار توضیح علت عدم تعیین تکلیف فرهنگسرای امیرکبیر خمینی شهر شد.

حسن زاده نماینده مرند و جلفا به رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص توضیح علت عدم پرداخت مطالبات کارکنان شرکت تبریز کفش تذکر داد.

احمد سالک، حمید‌رضا فولاد‌گر، سکینه عمرانی، حسینعلی حاجی دلیگانی، محمد‌علی اسفنانی، نمایندگان اصفهان، سمیرم، شاهین‌شهر، فریدن در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار اقدام قانونی در خصوص رفتار نامناسب مسئولان دفتر ریاست جمهوری با نمایندگان اصفهان شدند.

رجب رحمانی، علی نعمت چهاردولی، فرهاد بشیری، هادی قوامی، هادی شوشتری، عباس پاپی‌زاده، محمد‌حسین حسین‌زاده بحرینی، عطاءالله سلطانی صبور، مروی، حسن دوگانی، جعفر قادری، مجید جلیل‌سرقلعه، شهباز حسن پور، سلیمان عباسی، احمد آریایی‌نژاد، غلامرضا اسد‌اللهی، محمد رزم، محمد‌جواد کولیوند، محمد‌رضا خان‌محمدی، موسی‌الرضا ثروتی، برومند، بنی‌هاشمی، سید‌عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی، سید‌محمد بیاتیان، شاهین محمد‌صادقی، کارن خانلری، فرج‌الله عارفی، جواد هروی نمایندگان تاکستان، ملایر، پاکدشت، اسفراین، قوچان، دزفول، مشهد، رزن، نیشابور، فسا، شیراز، لردگان، سیرجان، گنبد‌ کاووس، ملایر، تربت جام، کرج، آقامحمدی، ابهر خان‌محمدی، بجنورد، مشهد، میناب، بیجار، کازرون، مسیحیان ارمنی شمال ایران و قائنات در تذکری به رئیس‌جمهور به وزرای جهاد کشاورزی، صنعت و اقتصاد لزوم فرماندهی خرید تضمینی کشمش را متذکر شدند.

مقیمی نماینده بهشهر به وزیر نیرو در مورد تسریع در تامین اعتبار جهت اتمام سد گلوگاه به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تامین اعتبار برای احداثبیمارستان امام خمینی بهشهر متذکر شد.

حسن تامینی به وزیر بهداشت لزوم ارائه توضیحات شفاف در خصوص توزیع منابع مالی در حوزه درمان را متذکر شد.

کیایی نژاده نماینده ساوجبلاغ به وزیر دادگستری در خصوص لزوم ایجاد دادگستری مستقل در شهرستان ساوجبلاغ تذکر داد.

برومند داشقاپو نماینده بیله سوار و پارس آباد به وزیر ارتباطات و فناوری در خصوص توضیح علت جذب نیروی خارج از روال قانونی توسط مسئول اداره پست پارس آباد تذکر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز