خبرگزاری کار ایران

سالک در نطق میان دستور:

هاشمی رفسنجانی درباره مشکلات مالی و اقتصاد مقاومتی حرف بزند

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۲۳۷

امروز شاهدیم بدون پیوست فرهنگی و بدون راه‌اندازی شبکه و بدون داشتن ضابطه و آیین‌نامه اینترنتی بر روی گوشی‌های همراه و بدون راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات عمل می‌شود.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که هاشمی رفسنجانی به جای صحبت از زندانیان سیاسی و آزادی باید از مسائل مالی و اقتصاد مقاومتی صحبت کند.

به گزارش ایلنا، احمد سالک در نشست علنی امروز چهارشنبه در نطق میان دستور خود با بیان اینکه روز پیروزی مقاومت فلسطین و غزه را به همه انسان‌های آزاده جهان و به مردم شریف فلسطین تبریک عرض می‌کنم، گفت: در شرایط کنونی با توجه به آنچه که در اطراف کشورمان می‌گذرد تمام تلاش استکبار و سلطه بر آن است که با دین و دین‌باوران و با اسلام ناب، مبارزه سرسختی را که از دیرباز شروع کرده است در سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و در عرصه‌های نظامی، سیاسی و اقتصادی که شاهد جنگ تحمیلی ۸ ساله، ‌ رشد تروریسم، طالبان، داعش و اسرائیل، تحریم‌های ظالمانه بوده را ادامه دهد که همه و همه برای محو دین و محور حاکمیت دینی یعنی ولایت است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ‌ تصریح کرد: به همین دلیل فتنه سال ۷۸ و ۸۸ را مردم شریف ما با پیروزی پشت سر گذاشته و تردیدی نداریم که فتنه بزرگتری که در راه است، هماهنگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، با آن مقابله خواهد شد و اربابانش ذلیل خواهند گشت.

سالک درباره نگرانی مقام معظم رهبری نسبت به مسایل دینی و فرهنگی گفت: دغدغه و نگرانی مقام معظم رهبری در مسائل دینی و فرهنگی و اوضاع بی‌بندوباری و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی با عنایت به اینکه بارها فرمودند تهاجم فرهنگی، شبیه‌خون فرهنگی، رخنه در فرهنگ ایجاد شده، نشان‌دهنده آن است که همان نگرانی که حضرت علی(ع) دارند معظم‌له نیز همان نگرانی را در رابطه با محو دین دارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس نهم تصریح کرد: امروز شاهدیم استکبار جهانی برای محو و نابودی دین و ولایت کمر بسته است، اما این نیت پلید را شیطان بزرگ به گور خواهد برد، زیرا یارانی به مصداق کلام نورانی امیرالمومنین در صحنه حضور دارند که فرمود شما یاران حق و برادران دینی من می‌باشید که در روز جنگ سپر دست ولایت هستید و ضربه‌ها را دور می‌کنید و در خلوت‌ها محرم اسرار علی هستید.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: ‌از این تریبون مقدس خانه ملت و به نیابت از موکلانم اعلام می‌داریم آماده هرگونه امر جهادی هستیم، عمارها هستند، ابن‌طیهارها هستند، ذوالشهادتین‌ها هستند؛ در این ادعاها امیدواریم آبرومندانه بیرون رویم.

وی با تاکید بر اینکه امروزه آمریکا و اسرائیل رو به نابودی هستند افزود: امیدواریم پیروزی اسلام را با سرپرستی حضرت مهدی(عج) و توأم با نابودی استکبار در بیت‌المقدس جشن می‌گیریم.

سالک گفت: پیروزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مقاومت فلسطین برای سرنگون کردن پهپادهای اسرائیلی را به این بزرگواران تبریک می‌گوییم و این نماد اقتدار اسلام ناب است و امروزه اسرائیل و آمریکا و داعش و تروریسم را که محکوم بین‌المللی هستند را نابودشده می‌بینیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ‌ تصریح کرد: نکته دیگر در مورد جناب آقای هاشمی رفسنجانی است که از وی تقاضا می‌کنم دست کم به همان اندازه که درباره زندانیان سیاسی، سانسور، آزادی و انتخاب‌های قبلی صحبت می‌کند، درباره مشکلات و مسائل مالی مردم و اقتصاد مقاومتی نیز گاهی چند جمله‌ای افاضه بفرمایند. اگر ایشان وقایع دوره ریاست جمهوری خود را فراموش کرده‌اند، مردم و آگاهان سیاسی قطعاً فراموش نکرده‌اند.

وی خطاب به رئیس جمهور افزود: آقای رئیس جهور چرا نسبت به برگزاری جلسات شورای عالی فضای مجازی تعلل می‌کنید، در حالی که امروز مشکلات موجود در این حوزه به حدی است که اعتراض علنی حوزه‌های علمیه و مراجع را ایجاد نموده است.

وی گفت: امروز شاهدیم بدون پیوست فرهنگی و بدون راه‌اندازی شبکه و بدون داشتن ضابطه و آیین‌نامه اینترنتی بر روی گوشی‌های همراه و بدون راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات عمل می‌شود. اگر چه جای گله از سایر روسای قوا نیز وجود دارد که آنان نیز طبق آیین‌نامه می‌توانند در صورتی که به هر دلیلی رئیس جمهور این شورا را تشکیل ندهد، این دو بزرگوار باید این شورا را تشکیل دهند تا مسائل بر روی زمین باقی‌مانده را رفع کنند.

سالک درباره مشکلات حوزه انتخابیه خود یادآور شد: مسائل حوزه انتخابیه‌ من مهمترین مسئله با سایر استان‌های چهارمحال و بختیاری، خوزستان، یزد و کرمان است؛ موضوع آب زاینده‌رود دائمی است نه زاینده‌رود فصلی، به ویژه آب شرب که موجب ارتقای فرهنگ جامعه و مانع رشد بحران‌های بالقوه و نگران‌کننده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس نهم، ‌ تاکید کرد: آقای رئیس جمهور و وزیر نیرو باید با کار کارشناسی دقیق و با استفاده از تجربیات دیگران در راستای تامین منابع آب و انتقال آب به فلات مرکزی به گونه‌ای تدبیر کنید که جمیع نیازمندی‌های آب شرب، کشاورزی و صنعتی مردم شریف خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد و کرمان به نحو مطلوب و با عزت و پرهیز از میدان دادن سوءاستفاده بیگانگان صورت گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه اگر فریاد مردم شهیدپرور اصفهان راجع به زاینده‌رود بلند است، به معنای نادیده گرفتن حقوق مردم سایر استان‌ها نیست، ‌ گفت: در پایان وظیفه دارم به خاطر امنیت کشور و به خاطر اینکه سپاه پاسداران، دستگاه‌های اطلاعاتی با وزارت کشور هماهنگی می‌کنند از وزارت کشور تشکر کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز