خبرگزاری کار ایران

پورابراهیمی در تذکر شفاهی:

اقدامات اخیر شرکت ملی صنایع مس ایران نگران کننده است

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۸۹۷

هم اکنون نگرانی هایی درباره عملکرد شرکت ملی صنایع مس ایران وجود دارد زیرا حدود ۹ ماه است علی رغم اینکه کشور در تحریم قرار دارد و هم اکنون نیازمند محصولات در کشورهای دیگر هستیم، فروش محصولات این شرکت متوقف شده است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر اینکه اقدامات اخیر شرکت ملی صنایع مس ایران نگران کننده است گفت: وزرای اقتصاد و صنعت به عنوان متولیان اصلی این شرکت باید اقداماتی را برای آغاز تولید محصولات و رفع مشکلات این شرکت انجام دهند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا پورابراهیمی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی به وزرای اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت گفت: هم اکنون نگرانی هایی درباره عملکرد شرکت ملی صنایع مس ایران وجود دارد زیرا حدود ۹ ماه است علی رغم اینکه کشور در تحریم قرار دارد و هم اکنون نیازمند محصولات در کشورهای دیگر هستیم، فروش محصولات این شرکت متوقف شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ‌از طرف دیگر این شرکت مذکور حدود هزار میلیارد تومان تسهیلات با نرخ ۲۵ تا ۲۸ درصد از بانک های دولتی و خصوصی دریافت کرده که این اقدام نگرانی هایی را برای سهامداران آن ایجاد کرده است از این رو وزیر اقتصاد با توجه به اینکه ۴۰ درصد از سهام این شرکت در طرح سهام عدالت توزیع شده و وزیر صنعت به عنوان متولی اصلی باید این موضوع را پیگیری کند تا مشکلات و خسارت پیرامونی آن مردم و سهامداران را تحت تأثیر قرار ندهد.

وی با اشاره به اقدامات اخیر شرکت صنایع مس شهید باهنر کرمان در منصوب کردن ۵ عضو هیأت مدیره و مدیرعامل غیر بومی گفت: متأسفانه اعضای هیأت مدیره ثابت این شرکت حضور جدی در آن نداشته و پروازی هستند از این رو وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان متولی اصلی باید این موضوع را پیگیری و تعیین تکلیف کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز