خبرگزاری کار ایران

نامه زاهدی به ابوترابی‌فرد در واکنش به برخی دفاعیات هروی از فرجی‌دانا

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۰۸۹

آقای زاهدی در این نامه عنوان کردند شورای بورس در زمان وزارت ایشان آیین نامه ای را تنظیم و ارائه کرده اند که آقای زاهدی براساس این یادداشت این آیین نامه را در آن زمان تأیید کردند.

نایب رئیس مجلس با یادآوری ارائه نامه‌ای از سوی محمدمهدی زاهدی، گفت: آقای زاهدی با ارسال نامه‌ای به هیات رئیسه تاکید کرد براساس آیین‌نامه ارائه و تنظیم شده در زمان وزارت وی اشراف کامل بر بورسیه‌ها انجام می‌شده است.

به گزارش ایلنا، محمدحسن ابوترابی‌فرد در نشست علنی امروز(چهارشنبه ۲۹ مردادماه) مجلس شورای اسلامی، با یادآوری دفاعیات جواد هروی از فرجی دانا، افزود: با توجه به صحبت‌های آقای هروی مبنی بر اینکه در مورد بورسیه‌های سال ۸۵ و اینکه در این سال اشرافی بر آن وجود نداشته است آقای زاهدی نامه ای در این خصوص به بنده ارائه کردند.

نماینده مردم تهران، ری، ‌شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای زاهدی در این نامه عنوان کردند شورای بورس در زمان وزارت ایشان آیین نامه ای را تنظیم و ارائه کرده اند که آقای زاهدی براساس این یادداشت این آیین نامه را در آن زمان تأیید کردند.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: براساس گفته آقای زاهدی در این آیین نامه آمده است که براساس ذیل این آیین نامه عمل شود.

وی یادآور شد: نکته دومی که در نامه آقای زاهدی به آن اشاره شده آن است که در زمان وزارت ایشان در مقطع کارشناسی ارشد معدل را ۱۶ در نظر گرفته اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز