خبرگزاری کار ایران

از سوی هیأت رئیسه مجلس قرائت شد؛

اعلام وصول سوال ملی ۶ نماینده از وزرای اطلاعات، جهاد کشاورزی و اقتصاد

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۹۱۶

سؤال ملی خانمحمدی، خسروی و اسماعیلی نمایندگان ابهر، سمنان و زنجان از وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص عدم شفافیت در اخذ مطالبات و معوقات بانکی اعلام وصول شد.

سوال ملی و مشترک حمید رسایی و محمدجواد کریمی قدوسی نماینده مردم تهران و مشهد از وزیر اطلاعات درباره علت برگزاری جلسه با شورای مرکزی حزب منحله مشارکت اعلام وصول شد.

به گزارش ایلنا، ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس در نشست علنی امروز(یکشنبه ۲۶مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، موارد اعلام وصولی را به شرح زیر قرائت کرد:

- سوال ملی و مشترک حمید رسایی و محمدجواد کریمی قدوسی نماینده مردم تهران و مشهد از وزیر اطلاعات درباره علت برگزاری جلسه با شورای مرکزی حزب منحله مشارکت.

- سؤال ملی جبار کوچکی نژاد نماینده رشت از وزیر جهاد کشاورزی در خصوص علت عدم اجرای قانون برنامه پنجم و حذف تشکیلات ضروری

- سؤال ملی خانمحمدی، خسروی و اسماعیلی نمایندگان ابهر، سمنان و زنجان از وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص عدم شفافیت در اخذ مطالبات و معوقات بانکی اعلام وصول شد.

همچنین مهرداد بذرپاش عضو هیات رئیسه اعلام کرد طرح عادی حمایت از تولید ملی در ایجاد بستر توسعه اقتصادی و نیل به اقتصاد مقاومتی وطرح عادی استفساریه شمول یا عدم شمول مالیات و عوارض بر ارزش افزوده و عوارض بر آلایندگی تولیدات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز به صورت عادی اعلام وصول می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز