خبرگزاری کار ایران

محجوب در جمع خبرنگاران:

زمانی که رئیس‌جمهور قبلی ضبط‌ صوت و نوار در مجلس پخش کرد، کسی حرفی نزد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۵۱۸

نمایندگان مجلس یادشان باشد رئیس‌جمهور سابق بارها به ساحت مجلس توهین کرد و آقایان ککشان هم نگزید / من موافق انتقاد هستم اما باید فضای انتقاد برای همگان فراهم شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای یادآور شد: زمانی که رئیس‌جمهور قبلی ضبط‌ صوت و نوار در مجلس پخش کرد و ۱۷هزار میلیارد به کشور تحمیل کرد، کسی حرفی نزد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اظهارات روز گذشته رئیس ‌جمهور گفت: من موافق انتقاد هستم اما باید فضای انتقاد برای همگان فراهم شود.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس یادشان باشد رئیس‌جمهور سابق بارها به ساحت مجلس توهین کرد و آقایان ککشان هم نگزید.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه همه افراد باید ایده و نظرات خود را بیان کند، اظهار داشت: اگر مجلس بر اساس کاری که امروز کرد، رفتار کند به اعتقاد من گام مثبتی است. زمانی که رئیس‌جمهور قبلی ضبط‌ صوت و نوار در مجلس پخش کرد و ۱۷هزار میلیارد به کشور تحمیل کرد، کسی حرفی نزد.

محجوب با یادآوری اینکه نباید دایره انتقاد را محدود کرد، به طرح باروری اشاره کرد و یادآور شد: در طرح باروری که در جلسه قبلی مورد بررسی قرار گرفت این موضوع به تصویب رسید که رسانه‌ها پیرامون این موضوع تبلیغ نکرده و محدود شوند که چنین چیزی در آستانه روز خبرنگار اقدام درستی نبود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز