خبرگزاری کار ایران

در پی توقف طرح آبرسانی گلاب ۲ و تونل بهشت‌آباد صورت گرفت؛

تجمع نمایندگان استان اصفهان در جایگاه هیات رئیسه به دلیل بی‌اعتنایی نهاد ریاست جمهوری به مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۴۰۷

درخواست اصلی ما عزل وزیر نیرو است و به همین دلیل نمایندگان استان اصفهان به نشانه اعتراض در جایگاه هیات رئیسه تجمع کردند.


به گزارش خبرنگار ایلنا، در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نمایندگان استان اصفهان در اعتراض به بی‌توجهی دولت به آبرسانی به شهرهای استان اصفهان در جایگاه هیات رئیسه تجمع کردند.

علی ایران‌پور در توضیح این تجمع در جمع خبرنگاران گفت: حدود ۲۰ نفر از مجمع نمایندگان استان در اعتراض به توقف طرح آبرسانی گلاب ۲ و تونل بهشت‌آباد به نهاد ریاست جمهوری مراجعه کردند که با بی‌اعتنایی این نهاد مواجه شدند.

نماینده مردم مبارکه ادامه داد: شانیت و جایگاه نمایندگان متاسفانه توسط نهاد ریاست جمهوری حفظ نشده است و بیشتر اعتراض نمایندگان به این دلیل است که چرا جایگاه نمایندگان توسط دولت حفظ نشده است.

وی با بیان اینکه مناطق شهری اصفهان با بحران آب مواجه شده است، تاکید کرد: این مسئله به دلیل تعلل دولت گذشته‌ها و دولت فعلی در خصوص اجرای طرح گلاب ۲ و تونل بهشت آباد به وجود آمده است.

ایران‌پور خاطرنشان کرد: درخواست اصلی ما عزل وزیر نیرو است و به همین دلیل نمایندگان استان اصفهان به نشانه اعتراض در جایگاه هیات رئیسه تجمع کردند.

وی همچنین از آماده کردن متنی توسط نمایندگان در اعتراض به توهین نهاد ریاست جمهوری به جایگاه مجلس خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز