خبرگزاری کار ایران

نعمتی در گفت‌وگو با ایلنا:

انتخاب رسایی و نبویان به عنوان نماینده مجلس در هیات نظارت بر مطبوعات جای تعجب دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۷۹۴

اگر قرار است مجلس آقایان رسایی و نبویان را معرفی کند پس دیگر رای‌گیری معنایی نخواهد داشت / با اظهار نظر مجلس نتیجه این انتخابات تغییر خواهد کرد

عضو هیات رئیسه مجلس معتقد است که انتخاب رسایی و نبویان از کمیسیون فرهنگی برای عضویت در هیات نظارت بر مطبوعات جای تعجب دارد و با اظهار نظر مجلس نتیجه این انتخابات تغییر خواهد کرد.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به انتخاب اعضای هیات نظارت بر مطبوعات در کمیسیون فرهنگی گفت: بحثانتخاب نشدن علی مطهری مطرح نیست، ‌ بلکه بحثاین است که ما نباید برای حضور نمایندگانی که حقشان است در انتخابات هیات نظارت مطبوعات کاندیدا شوند، محدودیت ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه در مجلس در خصوص انتخاب اعضای هیات نظارت بر مطبوعات استفساریه تنظیم کرده‌ایم، اظهار داشت: در این استفساریه از مجلس خواستیم که بگوید آیا منظور آنچه در آیین‌نامه آمده این است که آحاد نمایندگان می‌توانند کاندیدا شوند یا تنها اعضای کمیسیون فرهنگی.

این نماینده مجلس با بیان اینکه انتخاب رسایی و نبویان از کمیسیون فرهنگی جای تعجب دارد، تصریح کرد: حتی در آیین‌نامه هم آمده که حداقل دو نفر می‌توانند در هیات نظارت بر مطبوعات از مجلس حضور داشته باشند. اگر قرار است مجلس همین دو نفر را معرفی کند پس دیگر رای‌گیری معنایی نخواهد داشت.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که هر حداقلی تعریف خود را دارد، خاطرنشان کرد: مجلس باید در مورد انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات اظهار نظر کند. من فکر می‌کنم با اظهار نظر مجلس نتیجه این انتخابات تغییر خواهد کرد.

نعمتی با اعلام اینکه بحثانتخابات اعضای هیات نظارت بر مطبوعات روز یکشنبه در مجلس مطرح خواهد شد، یادآور شد: امیدواریم نتیجه بازگردد و نمایندگان بیشتری بتوانند در این انتخابات شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز