خبرگزاری کار ایران

علنی مطهری در تذکر آئین‌نامه‌ای:

در رای‌گیری کمیسیون فرهنگی غفلت شده است / تعویق انتخابات مجلس به جلسه آینده

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۹۴۷

پیشنهاد می‌کنم غیر از افرادی که از طرف کمیسیون معرفی شدند افراد دیگری نیز که در کمیسیون فرهنگی کاندیدا بودند بتوانند در صحن کاندیدا شوند تا دست مجلس بازتر باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمیسیون فرهنگی در رای‌گیری هیات نظارت بر صداوسیما و مطبوعات غلفت کرده است.

به گزارش خبرنگرای ایلنا، علی مطهری در تذکر آئین‌نامه‌ای با استناد به ماده ۲۱۸ آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: کمیسیون فرهنگی به حداقل اکتفا کرده است و من با اکثر اعضای کمیسیون که صحبت کردم قبول داشتند که در رای‌گیری غفلت صورت گرفته است.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم غیر از افرادی که از طرف کمیسیون معرفی شدند افراد دیگری نیز که در کمیسیون فرهنگی کاندیدا بودند بتوانند در صحن کاندیدا شوند تا دست مجلس بازتر باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما اگر غیر از این برخورد کنیم ممکن است یک کمیسیون گرایش سیاسی خاصی داشته باشد و دست مجلس در انتخاب فرد اصلح بسته باشد.

در نهایت علی لاریجانی با بیان اینکه ما قبلا چنین آیین‌نامه‌ای نداشته‌ایم که کمیسیون‌های تخصصی حتما افرادی را معرفی کنند، یادآور شد: اینکه الان گفته می‌شود مجلس نسبت به انتخاب افراد مورد نیاز اقدام کند و این افراد هم از داخل کمیسیون‌ها هم باشد کافی نیست. ما این مسائل را در هیات رئیسه دقیق‌تر بررسی می‌کنیم تا این ابهامات وجود نداشته باشد.

وی در نهایت رسیدگی به انتخابات ناظران مجلس بر مطبوعات و صداوسیما را به جلسه بعدی مجلس موکول کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز