خبرگزاری کار ایران

سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با ایلنا:

ظریف فردا در مجلس حضور‌ می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۲۶۸

جلسه مجمع عمومی فراکسیون رهروان در روز چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۸ صبح برگزار خواهد شد که در این جلسه در خصوص بین‌المجالس جهانی و انتخاب ۱۵ نفر از مجمع به عنوان هیات اجرایی گروه بین‌المجالس جمهوری اسلامی تصمیم گیری خواهد شد.

نایب رئیس فراکسیون رهروان ولایت از حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در جلسه فردای مجلس خبر داد و خاطرنشان کرد: در این جلسه که ممکن است به صورت علنی برگزار شود آقای ظریف برای گزارش آخرین تحولات و مذاکرات وین ۶ در مجلس حاضر خواهند شد.

حسین سبحانی‌نیا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص جلسه دیروز رهروان ولایت اظهار داشت: در جلسه دیروز پیرامون مسائل جاری کشور و آخرین تحولات منطقه‌ای نظیر عراق، غزه وتحولات اخیر ژنو و مسائل هسته‌ای بحثهایی مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

نایب رئیس فراکسیون رهروان ولایت همچنین از حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در جلسه علنی فردا مجلس خبر داد و خاطرنشان کرد: در این جلسه که ممکن است به صورت علنی برگزار شود آقای ظریف برای گزارش آخرین تحولات و مذاکرات وین ۶ در مجلس حاضر خواهند شد.

وی افزود: مقرر شد در روز چهارشنبه چند موضوع مهم از جمله بحث‌های نظارتی مجلس شامل بحثناظرین مجلس بر صدا و سیما و ناظرین بر مطبوعات مورد بررسی قرار گیرد و انتخابات صورت گیرد که علاوه بر این ها کمیته اجرایی فلسطین نیز در دستور کار جلسه روز چهارشنبه قرار دارد.

سبحانی‌نیا با اعلام این که جلسه مجمع عمومی فراکسیون در روز چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۸ صبح برگزار خواهد شد، افزود: در این جلسه در خصوص بین‌المجالس جهانی و انتخاب ۱۵ نفر از مجمع به عنوان هیات اجرایی گروه بین‌المجالس جمهوری اسلامی تصمیم گیری خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز