خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور در نطق میان دستور:

آقای رئیس‌جمهور مانع از افطاری‌های تجملی در دستگاه‌های دولتی شوید

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۷۰۶

چرا هیات رئیسه استیضاح وزیر نیرو را اعلام نمی‌‌کند؟ چرا آقای لاریجانی اقدامی نمی‌کنید؟ دولت دریاچه ارومیه را خشک کرد و به احیا زاینده‌رود هم نپرداخته است. مشکل، مشکل مدیریتی است.

نماینده مردم ارومیه از رئیس جمهور خواست مانع از هزینه‌های تجملی گزاف در دستگاه‌های دولتی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی‌پور در نطق میان دستور خویش در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز شهادت امام علی(ع) گفت: ما راه این امام همام را ادامه می‌دهیم و کوتاهی نخواهیم کرد و امروز نیز این راه را که راه ولایت فقیه است، ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به روز قدس اظهار داشت: امیدوارم ملت قهرمان ایران با قدرت و برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و غزه در این راه‌پیمایی کنند. اگر کشورهای اسلامی دعوت امام(ره) را اجابت کرده بودند دیگر اثری از رژیم صیهونیستی نبود تا این گونه مردم مظلوم غزه را مورد هجوم قرار دهد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت از نیروهای ستاد کل نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی که در امر حفاظت از مرزها تلاش می‌کنند، تشکر کرد.

نماینده مردم ارومیه با اشاره به حضور عسگری‌آزاد در صحن غیرعلنی مجلس در هفته گذشته تصریح کرد: ایشان در حضورشان مصوبات مجلس درباره استخدام زیر سوال برد. استخدام مربیان پیش‌دبستانی و نیروهای شرکتی، استخدام ناظران گندم، تبدیل وضعیت مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای، تبدیل وضعیت استخدامی بازرسان صنعت و معدن و جذب کسانی که در آزمون‌های استخدامی وزارت کشور و وزارت نفت پذیرفته شده‌اند باید در دستور کار دولت قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: اظهارات عسگری آزاد نشان از بی‌قانونی وی و رییس جمهور که فرماندهش است دارد و اینها هم مثل دولت قبل فوق قانون شده‌اند زیرا قانون فقط باید با قانون لغو شود قانون هرچقدر بد باشد از بی قانونی دکتر روحانی بهتر است.

قاضی‌پور ادامه داد: وزارت کشور و نفت ۲ سالی است که آزمون استخدامی برگزار کرده‌اند ولی ۲ سالی است که در خانه‌شان نشسته‌اند و منتظر هستند، غافل از اینکه آقای عسکری‌آزاد و رئیس جمهور‌ مانع شده‌اند.

وی خطاب به وزیران کار و ارتباطات نیز ابراز داشت: چرا از حقوق کارگزارن مخابرات دفاع نمی‌کنید، چرا نسبت به اجرای ماده ۱۰ قانون کار مصوبه مجلس در خصوص اعطای شرایط ویژه به مشاغل سخت و زیان‌آور کارگران اقدام نمی‌کنید.

عضو فراکسیون رهروان ولایت خطاب به وزیر کشور بیان کرد: آقای وزیر به وضعیت تاکسیرانان چه در تهران و چه حومه ان و چه در کلانشهرهای دیگر اقدام کنید و به بازسازی وضعیت ناوگان تاکسیرانی اقدام کنید.

قاضی‌پور خطاب به رئیس جمهور هم گفت: چرا مانع از افطاری‌های گران‌قیمت دولت، شرکت‌های دولتی و شبه‌دولتی که از بیت‌المال هزینه می‌کنند نمی‌شوید زیرا هزینه کردن این پول‌ها با این روش‌ها حرام است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خطاب به بیان وزیر صنعت و معدن اظهار داشت: آقای نعمت‌زاده! چرا به صنایع مادری چون صنعت آلومینیوم مانند صنعت خودرو توجه نمی‌کنید؟ نگذارید تا صنایعی مانند شرکت آلومینیوم المهدی تعطیل شود.

وی افزود: آقای وزیر! حال که ارز پایان آمده و رئیس جمهور هم از پائین آمدن تورم خبر داده‌اند چرا قیمت خوردرو افزایش یافته است؟ در حالی که تحقیق و تفحص مجلس نشان می‌دهد قیمت خودروها باید ۳۰ درصد کاهش یابد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به مشکل کم‌آبی بیان کرد: چرا هیات رئیسه استیضاح وزیر نیرو را اعلام نمی‌‌کند؟ چرا آقای لاریجانی اقدامی نمی‌کنید؟ دولت دریاچه ارومیه را خشک کرد و به احیا زاینده‌رود هم نپرداخته است. مشکل، مشکل مدیریتی است.

نماینده مردم ارومیه در ادامه، خطاب به وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: قرار بود در سال ۸۸ راه‌آهن ارومیه افتتاح شود. چرا این پروژه تعطیل شده است؟

قاضی‌پور خطاب به وزیر نفت یادآور شد: شهرهای سنی‌نشین مرزی آذربایجان غربی قرار بود تا پایان ۹۱ گازرسانی شوند. چرا این امر را صورت نگرفته‌ است. وزارت نفت تا کی می‌خواهد حق ما پایمال کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز