خبرگزاری کار ایران

کولیوند با ایلنا مطح کرد؛

جلسه وزیر کشور با استاندران؛ دلیل عدم حضور رحمانی فضلی در کمیسیون شوراها

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۸۰۷

در جلسه امروز کمیسیون ۲ بند از قانون احزاب مورد بررسی قرار گرفت / جلسه این کمیسیون با رحمانی فضلی به هفته آینده موکول شد.

وزیر کشور به دلیل جلسه خود با استانداران از حضور در جلسه امروز کمیسیون شوراها بازماند.

محمدجواد کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر عنوان کرد: وزیر کشور با مکاتبه‌ای با کمیسیون شوراها اعلام کرد به دلیل نشست خود با استانداران قادر به حضور در جلسه کمیسیون شورا ها نیست.

این عضو کمیسیون شوراها این را هم گفت که جلسه این کمیسیون با رحمانی فضلی به هفته آینده موکول شد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه در جلسه امروز کمیسیون ۲ بند از قانون احزاب مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: در ماده ۵ قانون احزاب در مورد بندهای ثو پ مباحثی مطرح شد.

وی افزود: در این بندها آمده بود که حضور جاسوسان در احزاب با تشخیص مراجع ذی صلاح ممنوع است واینکه متجاهران به فساد با تشخیص مراجع ذی صلاح از حضور در احزاب منع هستند.

کولیوند با بیان اینکه در این قسمت مرجع ذی‌صلاح دارای ابهام بوده و مشخص نبود به چه مرجعی اطلاق می‌شود، گفت: در قانون پیش بینی شده که وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، ثبت احوال و قوه قضاییه در مجموع مراجع ذی‌صلاح هستند بنابراین در کمیسیون شوراها با اصلاح این بندها مراجع مذکور در آن قید شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز