خبرگزاری کار ایران

روح‌الله حسینیان در تذکری شفاهی:

توهین به منتقدان در شان رییس جمهور نیست

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۵۳۰

آقای روحانی بداند به یاری خداوند دولت کریمه به پا خواهد خواست که فریاد ملت ایران را به پا می‌کند و بار دیگر پرچم عزت ایران را به احتزار در خواهد آورد.

نماینده مردم تهران توهین به منتقدان را در شان رییس جمهور ندانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا روح الله حسینیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار کرد: عده‌ای از اطرافیان دولت در حین مذاکرات، اظهارنظراتی می‌کنند که موجب ایجاد حواشی می‌شود.

نماینده مردم تهران خطاب به رییس جمهور گفت: ‌توهین به منتقدان در شان رییس جمهور نیست و آقای روحانی باید بداند که طبق وعده خداوند عزت از آن مومنان است.

وی ادامه داد: آقای روحانی بداند به یاری خداوند دولت کریمه به پا خواهد خواست که فریاد ملت ایران را به پا می‌کند و بار دیگر پرچم عزت ایران را به احتزار در خواهد آورد.

این نماینده مردم در مجلس نهم در تذکر بعدی خود با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری در رابطه با مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی و ۱ + ۵ خطوط قرمز را مشخص کردند ادامه داد: با توجه به اعتمادی که به تیم مذاکره کننده وجود دارد بسیاری از نگرانی ها برطرف می شود ولی زمزمه هایی که از سوی برخی مسئولان، وابستگان و مطبوعات دولتی شنیده می شود یک نگرانی را باقی می‌گذارد.

حسینیان گفت: از هم اکنون در حال تهدید کردن واحد سنجش و میزان تولیدات هسته ای هستند و از سوی دیگر ماشین هایی را که تنها تولید کننده یک سو هستند به تولید کننده چهارسو نسبت می‌دهند.

وی با بیان اینکه طرف مقابل تیم مذاکره کننده هسته ای نیاز سالانه راکتورها را کمتر از رقم واقعی اعلام می‌کند تاکید کرد: از نمایندگان مجلس می‌خواهم به این نکته توجه کنند تا مبادا خارج از کارشناسی اعداد و ارقام غیر واقعی به تیم مذاکره کننده القا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز