خبرگزاری کار ایران

لاهوتی در تذکر آیین‌نامه‌ای:

دولت لایحه اصلاحی قانون تقسیمات کشوری را ارائه کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۰۶۵

بحثتقسیمات کشوری که متوقف شده با توجه به تقاضاهایی که در این رابطه وجود دارد تعیین تکلیف شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از توقف اجرای قانون تقسیمات کشوری گفت: اگر قانون تقسیمات کشوری نیاز به اصلاح دارد دولت می تواند لایحه اصلاحی به مجلس ارائه کند.

به گزارش ایلنا، مهرداد بائوج لاهوتی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکری با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۴ آیین نامه خطاب به نایب رئیس مجلس، گفت: استحضار دارید دولت کار تقسیمات کشوری را متوقف کرده در حالی که در این خصوص قانون شفاف و روشنی وجود دارد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر قانون تقسیمات کشوری نیاز به اصلاح دارد دولت می تواند لایحه اصلاحی به مجلس ارائه کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه رئیس مجلس اختیار دارد مصوبات مغایر قانون را لغو کند تصریح کرد: مصوبه اخیر وزارت کشور در مورد تقسیمات کشوری با قانون مغایرت دارد بنابراین این مصوبه باید لغو شود.

لاهوتی تأکید کرد: بحثتقسیمات کشوری که متوقف شده با توجه به تقاضاهایی که در این رابطه وجود دارد تعیین تکلیف شود.

باهنر نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر لاهوتی توضیح داد: صحبت شما در مورد قانون تقسیمات کشوری صحیح است اما در قالب تذکر آیین نامه ای جا نمی گیرد.

وی تأکید کرد: به علت طرح چنین موضوعاتی مذاکرات مجلس را قطع نکنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز