خبرگزاری کار ایران

سیدباقر حسینی در تذکر شفاهی:

مردم سیستان چشم به تدبیر رئیس جمهور دارند

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۴۱۶

علی رغم تذکرات و پیگیری مشکلات کم آبی منطقه، هم اکنون استان سیستان در هوای ۵۸ درجه ای با کمبود آب روبرو است از این رو وزارتخانه نیرو باید در جهت تأمین اعتبار پروژه های مربوطه اقدام کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکری به وزیر کشور گفت: متأسفانه مسئولان مربوطه نسبت به اعمال خلاف روزه خواران که در ملاء عام روزه خواری می کنند بی تفاوت هستند.

به گزارش ایلنا، سیدباقر حسینی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر نیرو گفت: علی رغم تذکرات و پیگیری مشکلات کم آبی منطقه، هم اکنون استان سیستان در هوای ۵۸ درجه ای با کمبود آب روبرو است از این رو وزارتخانه نیرو باید در جهت تأمین اعتبار پروژه های مربوطه اقدام کند.

نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر کشور گفت: قطعا عزل و نصب های سیاسی و سلیقه ای و حذف نیروهای ارزشی به نفع کشور نیست از این رو این روند باید متوقف شود همچنین متأسفانه مسئولان مربوطه نسبت به اعمال خلاف روزه خواران که در ملاء عام روزه خواری می کنند بی تفاوت هستند.

وی ادامه داد: به طور حتم مردم سیستان چشم به تدبیر رئیس جمهور دارند و امیدوارند خواسته های آنها درباره ایجاد منطقه آزاد تجاری محقق شود همچنین اعمال ماده ۱۶۵ قانون مالیات های مستقیم در سیستان به علت ۱۶ سال خشکسالی و بروز طوفان های شن و ماسه یکی از خواسته های همه مردم منطقه است.

حسینی در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره عدم ارائه لایحه اصلاح قانون حمایت از معلولان گفت: دولت باید در جهت اختصاص حق توسعه نیافتگی منطقه سیستان به فرهنگیان اقدام کند زیرا اختصاص ندادن این اعتبارات موجب مهاجرت دبیران و فرهنگیان می شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه مردم سیستان در شرایط کنونی و با توجه به بروز هوای گرم و طوفان های شن و ماسه نیازمند حمایتی جدی هستند تصریح کرد: امیدواریم اعمال ماده ۱۶۵ قانون مالیات های مستقیم در منطقه سیستان تصویب شود تا کسبه این منطقه از حقوق خودشان بهره مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز