خبرگزاری کار ایران

سلطانی در نطق میان دستور:

دولت در تخصیص اعتبارات استانی قانونی عمل کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۳۷۵

گرد محرومیت و برخوردار نبودن از سهم چشمگیر و قابل توجه اعتبارات ملی و استانی با تمام ظرفیت ها از چهره ملی استان زدوده نشده است.

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: دولت برای تحقق شعارهای خود و ایجاد امیدواری بین مردم تدبیری کارشناسی بیندیشد و در سرمایه گذاری و تقسیم امکانات بین استانها تعدیلی خداپسندانه و قانونی اعمال کند.

به گزارش ایلنا، امیرعباس سلطانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود گفت: من به نمایندگی از مردم استانی که اگرچه از لحاظ جغرافیایی و وسعتی معادل یک درصد خاک ایران اسلامی را در بر می گیرد، اما به لحاظ غیرت، سخاوت و جوانمردی مردمانش در طول تاریخ و سرمایه های پیدا و نهان خدادادی پایتختی است برای همه ایران.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی افزود: بی انصافی است به این استان که یک درصد از خاک و ۱۰ درصد از آب کشور را در اختیار دارد قدری تامل نکنیم. جای آن است که از همین جا بهارستان نشینان را به دیاری دعوت کنم که در این روزهای گرم و طاقت فرسای تابستان بهارستان ایران و نگارستان یزدان است. قطب آب، کشاورزی، دامپروری و صنعتی خسته.

وی ادامه داد: گرد محرومیت و برخوردار نبودن از سهم چشمگیر و قابل توجه اعتبارات ملی و استانی با تمام ظرفیت ها از چهره ملی استان زدوده نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز