خبرگزاری کار ایران

رضایی در نطق پیش از دستور:

ترکیه در رنج مردم سوریه و عراق با دشمنان اسلام همراهی نکند

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۳۸۵

یاران انقلاب جمع شده و اینبار طرح ریزی عملیات خط شکنی از موانع تولید و پیش روی به سمت فتح قله های استقلال اقتصادی را به نمایش بگذارند.

نماینده مردم خمین گفت: فرصت طلبانی که نغمه شوم تجزیه عراق را سر می دهند باید بدانند در دام فریب آمریکا گرفتار شده‌اند و مردم عراق بزودی پاسخ خیانت آنها را خواهند داد و از حاکمان کشور مسلمان همسایه ترکیه انتظار می رود پیش از این در رنج مردم سوریه و عراق با دشمنان اسلام همراهی نکرده و بدانند که قطعا تاریخ این صفحات خیانت وار را ثبت و فراموش نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد ابراهیم رضایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستورخود ضمن گرامی داشت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: یاران انقلاب جمع شده و اینبار طرح ریزی عملیات خط شکنی از موانع تولید و پیش روی به سمت فتح قله های استقلال اقتصادی را به نمایش بگذارند.

نماینده مردم خمین در خصوص فتنه داعش و حامیان گسترده جهانی اش که امروز مردم سوریه و عراق را به رنج بزرگی گرفتار نموده، گفت: این عناصر انگلیسی ساخته که امروز توسط آمریکا، اسرائیل و عربستان فربه شده اند و مورد حمایت حاکمان نادان ترکیه، اردن و قطر قرار دارند همانند مارهای جادوگران فرعونی هیبت ظاهری دارند.

وی ادامه داد: این گروهها با کمی تامل، تدبیر، مجاهدت و به سادگی نابود شدنی هستند لذا در برابر آنان باید صریح تصمیم گیری و قائله آنها را جمع نمود و به آنها نباد هیچ فرصتی داد تا هزینه ماندنشان برای جهان اسلام زیاد گردد.

رضایی تصریح کرد: اما فرصت طلبانی که نغمه شوم تجزیه عراق را سر می دهند باید بدانند در دام فریب آمریکا گرفتار شده‌اند و مردم عراق بزودی پاسخ خیانت آنها را خواهند داد. جناب آقای بارزانی کمی تامل نماید. از حاکمان کشور مسلمان همسایه ترکیه انتظار می رود پیش از این در رنج مردم سوریه و عراق با دشمنان اسلام همراهی نکرده و بدانند که قطعا تاریخ این صفحات خیانت وار را ثبت و فراموش نخواهد کرد.

نماینده مردم خمین با اشاره به سیاست های اقتصاد مقاومتی نیز گفت: امروز با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از طرف رهبر معظم انقلاب برای قوه سه گانه و ملت تکلیفی وضع گردیده تا با تحقق آن و عزم و اراده ملتی و مدیریت جهادی به سمت فتح قله های بلند آن حرکت نماییم.

وی افزود: سوال این است آیا با این ساز و کار موجود چنین اتفاقی خواهد افتاد. اینجانب قطعا می گویم با وضعیت فعلی قوه مجریه هرگز این آرمان های بلند و اهداف عمیق آن محقق نخواهد شد. باید برای این حرکت عظیم سازمان خاص تعریف شود، زیرا این محتوا در ظرف های موجود نمی گنجد و تجربه بزرگ مدیریت جهادی را در دهه اول انقلاب دیده ایم. امروز باید از آن تجربه ها استفاده کنیم. خوشبختانه افراد آن هنوز هستند و آنها سرمایه های نظام هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز