خبرگزاری کار ایران

پیرموذن در نطق میان دستور:

اقدامات دلواپسان در راستای تحکیم وحدت و تقویت اقتدار ملی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۸۷۳

شما از جمله آدم هایی هستید که نیمی از عمر خویش را صرف بدبخت کردن نیمی از جامعه می کنید اکنون اگر تاکنون نگران رفتارهای غیر قانونی، تندروی ها و فسادها، سوءمدیریت ها، ‌آسیب های اجتماعی و ظهور خودسری ها بوده ایم.

نماینده مردم اردبیل و نمین تاکید کرد: در این هنگام که کشور نیازمند همدلی، اتحاد و پرهیز از هر گونه تنش و اختلاف است اقدامات دلواپسان و اظهارات زیرلحاف جویان نمی تواند در راستای تحکیم وحدت و تقویت اقتدار ملی و افزایش قدرت نفوذ در چانه زنی های بین المللی تلقی گردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمال الدین پیرموذن در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید به کسانی که این شرایط را برای کشور ایجاد کرده اند و آرامش را به کشور بازگرداند درود گفت، اظهار داشت: باور کنید پاسخ آیینه سنگ نیست. باید گرامی بداریم سالروز وفات دکتر علی شریعتی را که گفت صداقت در برابر سیاست دیگران سادگی و سیاست در مقابل صداقت دیگران خیانت است.

وی افزود: در این هنگام که کشور نیازمند همدلی، اتحاد و پرهیز از هر گونه تنش و اختلاف است اقدامات دلواپسان و اظهارات زیرلحاف جویان نمی تواند در راستای تحکیم وحدت و تقویت اقتدار ملی و افزایش قدرت نفوذ در چانه زنی های بین المللی تلقی گردد این کارها موجبات دلسردی مردم نسبت به منافع ملک و ملت است.

این نماینده مجلس خطاب به افراطیون تاکید کرد: شما از جمله آدم هایی هستید که نیمی از عمر خویش را صرف بدبخت کردن نیمی از جامعه می کنید اکنون اگر تاکنون نگران رفتارهای غیر قانونی، تندروی ها و فسادها، سوءمدیریت ها، ‌آسیب های اجتماعی و ظهور خودسری ها بوده ایم امروز صدای پای آدمکشی ها به نام اسلام نه از درو دست بلکه از نزدیک به گوش می رسد.

وی ادامه داد: جهانیان باید بدانند که پیامبر اسلام اصرار نمودند که افراطی ها بهره ای از اسلام نبرده اند و لذا نباید این یزدییان و قابلییان و این جانیانی که عمله جنایات کثیف کشورهای یاغی و وهابی پرور هستند را مسلمان پنداریم. ای حاکمان نامرد و ظالم عربستان سعودی از اعدام روحانیون آزاد اندیش شیعه و نخبگان بزرگوار سنی دست بردارید و این خونریزی و تروریست پروری را تمام کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز