خبرگزاری کار ایران

موسوی اصل در تذکر شفاهی:

لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به تولیدات داخلی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۹۳۶

برای التیام درد خانواده هایی که در سیل شهرستان مغان متحمل خسارت های بی شمار شده اند باید دولت به جبران زیان ها بپردازد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه دولت باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی به تولیدات داخلی توجه ویژه داشته باشد گفت: متاسفانه بی توجهی به تولیدات داخلی از سوی مسئولان مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی را مشکل کرده است.

به گزارش ایلنا، میرقسمت موسوی اصل در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: متاسفانه در این فصل از سال در بخش شهرستان مغان سیل جاری شده که به ۱۹ روستا و تاسیسات زیربنایی، راه‌های ارتباطی، مزارع و باغات خسارت های بسیاری وارد کرده است.

نماینده مردم مغان و گرمی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقوع سیل در شهرستان مغان در گذشته نیز به وفور رخ داده و بارها این موضوع به وزارت کشور و دولت منعکس شده اما اقدامی تاکنون صورت نگرفته است.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: برای التیام درد خانواده هایی که در سیل شهرستان مغان متحمل خسارت های بی شمار شده اند باید دولت به جبران زیان ها بپردازد.

وی با یادآوری نارضایتی کشاورزان از قیمت خرید گندم در زمان برداشت آن در شرایط کنونی که کشور با خشکسالی مواجه است گفت: چرا مسئولان از خرید گندم با رطوبت بالای ۱۲ درصد خودداری می‌کنند؟

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: عدم خرید گندم با رطوبت بالای ۱۲ درصد موجب نارضایتی و متحمل شدن کشاورزان به ضرر و زیان های بی شمار شده است.

موسوی اصل با بیان اینکه لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به تولید داخلی است گفت: زمانی که از تولیدات داخلی استقبالی نشود بی شک تحقق اقتصاد مقاومتی رخ نخواهد داد.

وی ادامه داد: نتیجه بی توجهی به تولیدات داخلی وابستگی به تولیدات کشورهای بیگانه است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر نفت گفت: با توجه به سردسیر بودن شهرستان مغان باید گازرسانی به این شهرستان در دستور کار دولت قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز