خبرگزاری کار ایران

خسروی سهل‌آبادی در تذکر شفاهی؛

داعش مولود نامبارک و زاییده تهاجم آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس است

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۷۲۷

بحران مواد مخدر، محیط‌زیست، فقر و گرسنگی، مسابقه تسلیحاتی، کشتار ۱۷۵ میلیون انسان بیگناه در طی ۸۰ سال اخیر، فساد جنسی، فروپاشی اخلاق و خانواده‌ها همگی حاصل از اندیشه مادی غرب است.

نماینده مردم تربت حیدریه با بیان اینکه داعش مولود نامبارک و زاییده تهاجم آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس است، تاکید کرد: گروه‌های تروریستی که در آدم‌کشی روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: گروه تروریستی داعش مولود نامبارک و زاییده تهاجم آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس به عراق و افغانستان است. از طرف دیگر مدعیان دروغین حقوق بشر و دموکراسی امروز به پایان خط رسیده و در آستانه فروپاشی هستند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس نهم با بیان اینکه دوری از معنویت و ارزش‌های الهی و غرق شدن در مادی‌گرایی و شهوات انسانی، ‌ بحران زیادی را برای بشریت ایجاد کرده است، اظهار داشت: بحران مواد مخدر، محیط‌زیست، فقر و گرسنگی، مسابقه تسلیحاتی، کشتار ۱۷۵ میلیون انسان بیگناه در طی ۸۰ سال اخیر، فساد جنسی، فروپاشی اخلاق و خانواده‌ها همگی حاصل از اندیشه مادی غرب است.

وی افزود: گروه‌های تروریستی که در آدمکشی روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرده‌اند، بخشی از پرونده سیاه شیطانی عالم هستند، اما امید است با فروپاشی کاخ‌های ظلم و ستم دنیا زر و تزویر عالم، به زودی شاهد نابودی فرعونیان و نمرودیان باشیم. از طرف دیگر سنت اسلامی بر این است که وحدت و همدلی و تاکید بر اصول و ارزش‌های الهی رمز پیروزی است و تفرقه باعثذلت و شکست خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز