خبرگزاری کار ایران

خانمحمدی در تذکر شفاهی:

دولت با نظارت بر محصولات دارویی و غذایی به دنبال سلامت مردم باشد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۶۱۲

وزارت نیرو باید با ایجاد سد و آب بند ها در جهت حل مشکلات آب شرب و کشاورزی منطقه تلاش کند. همچنین وزارت صنعت باید با استقرار واحدهای صنعتی به موضوع بیکاری جوانان در منطقه بپردازد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: وزارتخانه ها باید نسبت به تامین سلامت مردم با نظارت بر محصولات دارویی و غذایی اقدام کند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا خانمحمدی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: از رئیس جمهور می‌خواهم نسبت به افزایش حقوق کارکنان دولت اقدام کند و همچنین وزارت کشور باید نسبت به ارتقای شهر هیدک برنامه ریزی و تلاش کند.

نماینده مردم ابهر و خرم دره در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اقدام وزارت راه و کشور نسبت به تامین قیر مورد نیاز راه های روستای و شهرستان های منطقه افزود: وزارت نیرو باید با ایجاد سد و آب بند ها در جهت حل مشکلات آب شرب و کشاورزی منطقه تلاش کند. همچنین وزارت صنعت باید با استقرار واحدهای صنعتی به موضوع بیکاری جوانان در منطقه بپردازد.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر وزیر بهداشت باید نسبت به تکمیل بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی ابهر، توسعه بیمارستان بوعلی، تخصیص اعتبار برای مراکز درمانی در روستاها و اختصاص ۱۰۰ آمبولانس مجهر در شهرستان برنامه ریزی و تلاش کند. همچنین وزارت راه باید درباره تکمیل راه های روستایی و شهری و چهار بانده کردن جاده های حوزه های انتخابیه اقدام کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی، بهداشت و نیرو تصریح کرد: وزارتخانه ها باید نسبت به تامین سلامت مردم با نظارت بر محصولات دارویی و غذایی اقدام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز