خبرگزاری کار ایران

دامادی در نطق میان دستور:

خسارات آسیب دیدگان استان مازندران هرچه سریعتر پرداخت شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۴۰۶

متأسفانه در این حادثه های طبیعی در استان مازندران شاهد تخریب بیش از ۱۵ هزار از اراضی شالیزاری، گندمزار، باغات، مرکبات و منازل بودیم که خسارات بیش از ۷۵ میلیارد تومان را رقم زد که این مهم نتیجه ضعف عملکرد مسئولانی است که نتوانستند مازندران را برای چنین حوادثی آماده کنند.

نماینده مردم ساری در اشاره مشکلات ایجاد شده برای کشاورزان مازندرانی در اثر حوادثطبیعی گفت: علی رغم حضور مسئولان در مناطق، متأسفانه تنها مبلغ اندکی به عنوان تنخواه پرداخت شده است که با توجه به عدم تحقق وعده ها در خصوص حادثه برف استان مازندران گمان بر آن است پرداخت خسارات ناشی از سیل مشمول گذشت زمان و خروج از دستور کار پس از خوابیدن هیجانات شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد دامادی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: در فاصله ۶ ماه استان مازندران درگیر دو حادثه بزرگ برف و سیل شده است که متأسفانه نبود تدبیر درست در زمینه مدیریت منابع و هزینه کرد اعتبارات در طی سال های اخیر به تشدید خسارات مالی منتهی شده است.

نماینده مردم ساری ادامه داد: علی رغم حضور مسئولان در مناطق، متأسفانه تنها مبلغ اندکی به عنوان تنخواه پرداخت شده است که با توجه به عدم تحقق وعده ها در خصوص حادثه برف استان مازندران گمان بر آن است پرداخت خسارات ناشی از سیل مشمول گذشت زمان و خروج از دستور کار پس از خوابیدن هیجانات شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: متأسفانه در این حادثه های طبیعی در استان مازندران شاهد تخریب بیش از ۱۵ هزار از اراضی شالیزاری، گندمزار، باغات، مرکبات و منازل بودیم که خسارات بیش از ۷۵ میلیارد تومان را رقم زد که این مهم نتیجه ضعف عملکرد مسئولانی است که نتوانستند مازندران را برای چنین حوادثی آماده کنند.

دامادی در پایان ابراز امیدواری کرد در آستانه نخستین سالگرد پیروزی دولت تدبیر و امید و با توجه به بازدید معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور از مناطق سیل زده هر چه سریعتر خسارات به آسیب دیدگان پرداخت شود و افزود: نباید از یاد ببریم که کشاورزی تنها معیشت و شغل مازندرانی ها نیست بلکه حیثیت ماست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز