خبرگزاری کار ایران

با موافقت نمایندگان؛

لایحه موافقت‌نامه حمایت از سرمایه‌گذاری‌ها بین ایران و بروندی تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۲۹۳

این لایحه به منظور تشویق سرمایه‌گذاران و کارآفرینان ایران و بروندی به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع داده شده و این کمیسیون تلاش کرده است زمینه‌های رشد همکاری‌ها و توسعه صنایع دو کشور فراهم شود.

نمایندگان با لایحه موافقت‌نامه تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری‌های بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بروندی موافقت کردند.

به گزارش ایلنا، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با لایحه موافقت‌نامه تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری‌های بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بروندی با ۱۴۸ رأی موافق، ۸ رأی مخالف و ۱۱ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۷ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

گفتنی است رحیم زارع سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره لایحه موافقت‌نامه تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری‌های بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت بروندی، گفت: لایحه مذکور در کمیسیون اقتصادی بررسی و کارشناسی شد و موضوعاتی مانند حمایت متقابل برای ارتقای سطح سرمایه‌گذاری‌ها مطرح شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: این لایحه به منظور تشویق سرمایه‌گذاران و کارآفرینان ایران و بروندی به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع داده شده و این کمیسیون تلاش کرده است زمینه‌های رشد همکاری‌ها و توسعه صنایع دو کشور فراهم شود.

وی یادآور شد: ایران و بروندی با تصویب این لایحه موافقت‌نامه می‌توانند از ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی استفاده کنند.

براساس ماده واحده لایحه مذکور موافقت‌نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری‌های بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بروندی مشتمل بر یک مقدمه و ۱۶ ماده به شرح پیوست تصویب و اجازه مبادله اسناد داده شد.

براساس تبصره این ماده واحده رعایت اصل ۱۳۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در اجرای مواد ۱۳ و ۱۴ این موافقت‌نامه الزامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز