خبرگزاری کار ایران

تقدیر لاریجانی از وزیر نفت در صحن علنی مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۲۸۳

برنامه‌های مناسبی برای گسترش راه‌آهن، مترو و همچنین گازرسانی به تمامی مناطق کشور از جمله روستاهای بیش از ۲۰ خانوار در وزارت نفت تهیه شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نفت گفت: ‌ اقدامات وزارت نفت زمینه را برای بهینه‌سازی مصرف سوخت و توسعه صنعت نفت فراهم کرده است.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی پس از اتمام گزارش وزیر نفت درخصوص اقتصاد مقاومتی گفت: از اعلام برنامه‌های زمان‌بندی شده وزارت نفت در توسعه صنعت نفت و گاز کشور تشکر می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: اجرای طرح‌های وزارت نفت باعثشده که زمینه برای بهینه‌سازی مصرف سوخت کشور فراهم شود.

لاریجانی ادامه داد: برنامه‌های مناسبی برای گسترش راه‌آهن، مترو و همچنین گازرسانی به تمامی مناطق کشور از جمله روستاهای بیش از ۲۰ خانوار در وزارت نفت تهیه شده است.

رییس قوه مقننه افزود: بنابراین با توجه به اختیاری که در بند(د) قانون بودجه در بخش نفت قائل شده‌ایم انتظار می‌رود که بهینه سازی در مصرف سوخت با همکاری دستگاه‌های اجرایی و تحقق راه‌های اجرای آن فراهم شود.

وی یادآور شد: در مورد آینده‌نگری بودجه‌های نفتی و افزایش صادرات نفت باید بررسی‌های کارشناسی به عمل آید و کارگروه‌های مشترک و همچنین مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در این زمینه بررسی‌های کارشناسی به عمل آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز