خبرگزاری کار ایران

قاضی پور در گفت‌وگو با ایلنا:

احمدی‌نژاد اعتقادی به کار گروهی نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۲۲۷

احمدی نژاد نشان داد که سردار نمی‌خواهد و همه مسئوالان باید مثل سرباز در اختیار او باشند و وزرا و سایر مسئولان باید تنها نظرات وی را اجرا کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از احتمال رد صلاحیت احمدی نژاد در انتخابات آینده ریاست جمهوری خبر داد.

نادر قاضی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص احتمال حضور محمود احمدی نژاد در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری اظهار کرد: با توجه به اینکه در جمهوری اسلامی آزادی در حد اعلا وجود دارد همه‌ی کسانی که حائز شرایط کافی برای حضور در انتخابات هستند می‌توانند حضور یابند اما با توجه به رفتارهای رییس‌جمهور سابق در زمان مسئولیت خویش مثل خانه نشینی ۱۱ روزه و اعمال دیگر ممکن است با چالش‌هایی در تایید صلاحیتش مواجه شود.

وی با بیان اینکه احمدی نژاد اعتقادی به کار گروهی ندارد، گفت: احمدی نژاد در گذشته بخشدار، فرماندار، استاندار و شهردار بوده است و پس از آن هم که رییس جمهور شد نشان داد که سردار نمی‌خواهد و همه مسئوالان باید مثل سرباز در اختیار او باشند و وزرا و سایر مسئولان باید تنها نظرات وی را اجرا کنند.

نماینده مردم ارومیه ادامه داد: امکان تایید صلاحیت احمدی نژاد در انتخابات بسیار کم است و حتی اگر کسانی همچون بقایی و مشایی نیز از نزد احمدی نژاد بروند قطعا اشخاص دیگری هستند که جایگزین شوند چون اگر احمدی نژاد خودش مشکل نداشت که دورو برش را این اشخاص پر نمی‌کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز