خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون روابط بین الملل روسیه:

بشار اسد بهترین گزینه برای ریاست جمهوری سوریه است

کد خبر : ۱۷۲۶۸۹

متأسفانه ما در این کشورها شاهد کشته شدن افراد بسیاری هستیم که این اصل به دلیل دخالت های کشورهای خارجی در اوضاع سیاسی آن کشورهاست.

عضو کمیسیون روابط بین الملل فدراسیون روسیه گفت: امروز برای مردم سوریه ثابت شده است که بشار اسد بهترین گزینه برای تصدی ریاست جمهوری در این کشور است.

به گزارش ایلنا، ایگور نیکولاویج مارازف عضو کمیسیون روابط بین الملل فدراسیون روسیه در دومین اجلاس رؤسای کمیسیون های سیاست خارجی مجالس کشورهای دوست سوریه با بیان اینکه روسیه همواره از کشورهایی است که معتقد است باید جهان چند قطبی ایجاد شود گفت: متأسفانه آمریکایی ها به جهان تک قطبی اعتقاد داشته و در این راستا خواهان سلطه بر کشورهای دیگر هستند.

وی با اشاره به تحولات اکراین و دخالت های آمریکایی ها در کشورهای عراق و افغانستان، گفت: متأسفانه ما در این کشورها شاهد کشته شدن افراد بسیاری هستیم که این اصل به دلیل دخالت های کشورهای خارجی در اوضاع سیاسی آن کشورهاست.

وی با بیان اینکه اوباما بارها اعلام کرده که انتخابات در سوریه نمی تواند با موفقیت دنبال شود ادامه داد: در این راستا آمریکایی ها تصمیم گرفتند کمک های نظامی خود را به مخالفان افزایش دهند اما مردم روسیه و سایر کشورها با زبان آمریکایی ها آشنا هستند و ما می دانیم که آمریکایی ها در سال های گذشته نتوانستند نفوذ خود را در دیگر کشورها داشته باشند و در این راستا دست به توطئه بر علیه این کشورها زدند.

عضو کمیسیون روابط بین الملل فدراسیون روسیه با اشاره به برگزاری انتخابات در سوریه تأکید کرد: امروز برای مردم سوریه ثابت شده است که بشار اسد گزینه خوبی برای ریاست جمهوری این کشور است چون در شرایط بسیار دشوار توانست وضعیت سوریه را کنترل کند و با تروریست های سوری مبارزه کند.

وی با بیان اینکه تمام شرکت کنندگان در این نشست معتقدند که انتخابات ریاست جمهوری در سوریه موفقیت آمیز خواهد بود افزود: امیدواریم که نتیجه این انتخابات باعثشود تا نیروهای تروریستی از اقدامات خود در سوریه دست بردارند و امنیت در این کشور حکم فرما شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز