خبرگزاری کار ایران

عبدی در تذکر شفاهی:

دولت ۲هزار میلیارد بودجه برای کاهش آمار بیکاری اختصاص دهد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۱۴۶

دولت تاکنون برخی از بخش های قانون بودجه از جمله پرداخت سهم بهداشت و درمان و یارانه نقدی را عملیاتی کرده و همچنین پیگیر تحقق سهم تولید است اما برای کاهش بیکاری تاکنون اقدامی انجام نداده است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با یادآوری اختصاص دو هزار میلیارد تومان اعتبار در قانون بودجه ۹۳ برای افراد جویای کار گفت: متأسفانه دولت در راستای تحقق این اعتبار و همچنین واریز آن به حساب وزارت کار تا کنون اقدامی انجام نداده است.

به گزارش ایلنا، ایرج عبدی در نشست علنی امروز(دوشنبه ۵ خرداد) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با انتقاد اقدام دولت در کاهش آمار بیکاری و کمک به جوانان گفت: متأسفانه دولت به اجرای قانون بودجه در بخش کمک به افراد جویای کار اقدامی انجام نداده است.

نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای افراد جویای کار و پرداخت حق بیمه به افراد جویای کار در قانون بودجه ۹۳ در نظر گرفته شده است، افزود: دولت تاکنون برخی از بخش های قانون بودجه از جمله پرداخت سهم بهداشت و درمان و یارانه نقدی را عملیاتی کرده و همچنین پیگیر تحقق سهم تولید است اما برای کاهش بیکاری تاکنون اقدامی انجام نداده است.

وی با تأکید بر اینکه دولت موظف به ایجاد اشتغال برای جوانان است تصریح کرد: ‌ خواهش من از دولت این است که دو هزار میلیارد مصوب در قانون بودجه را هر چه سریعتر به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کاهش آمار بیکاری اختصاص دهد.

این نماینده مردم در مجلس نهم از پیگیری جدی مجلس برای تحقق دو هزار میلیارد تومان اعتبار مربوط به اشتغال جوانان خبر داد و تصریح کرد: پیگیری ها تا زمان تحقق اعتبارات و رفع مشکلات جوانان ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز