خبرگزاری کار ایران

موافقت با دو فوریت طرح تمدید مهلت جذب اعتبارات پروژه های تملک دارایی؛

میرمحمدی: باید برای جذب اعتبارات عمرانی این سال ها مصوبه ای داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۴۴۸

مناطق محروم نیازمند این اعتبارات هستند از این رو از نمایندگان می خواهم به دو فوریت این طرح رأی مثبت دهند.

موافقان دو فوریت طرح تمدید مهلت جذب اعتبارات پروژه های تملک دارایی های سرمایه ای قانون بودجه سال ۹۲ کشور معتقدند که اگر این دو فوریت تصویب نشود بودجه جذب نشده به خزانه بر می گردد و صرف امور جاری خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین میرمحمدی در نشست علنی امروز(سه شنبه ۳۰اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی، در موافقت با دو فوریت طرح تمدید مهلت جذب اعتبارات پروژه های تملک دارایی های سرمایه ای قانون بودجه سال ۹۲ کشور گفت: این طرح در راستای بند ۲ ماده ۱۰۸ آیین نامه داخلی مجلس و برای جلوگیری از فوت فرصت به صورت دو فوریت ارائه شده است.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلاتی که در جذب اعتبارات در سال ۹۱ و ۹۲ به دلیل دیر ارائه شده بودجه پیش آمد اشاره کرد و گفت: اصل منطق و حکمت حکم می کند که برای جذب اعتبارات عمرانی این سال ها مصوبه ای داشته باشیم.

در ادامه مهدی موسوی نژاد در موافقت با این طرح گفت: اگر این طرح مصوب نشود اعتبارات جذب نشده به خزانه بر می گردد و صرف هزینه های جاری خواهد شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه بخواهیم قانون بودجه ۹۳ را اصلاح کنیم کار خلافی نیست بلکه اصلاحیه ای است که براساس شرایط موجود کشور اعمال خواهد شد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه های عمرانی در حال حاضر تعطیل هستند گفت: مناطق محروم نیازمند این اعتبارات هستند از این رو از نمایندگان می خواهم به دو فوریت این طرح رأی مثبت دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز