خبرگزاری کار ایران

احمدی لاشکی در تذکر شفاهی:

دولت تکلیف شرکت کنندگان آزمون استخدامی استانداری مازندران را مشخص کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۸۶۹

حق نوار مرزی برای معلمان استان مازندران باید مورد نظر وزیر آموزش و پرورش قرار گیرد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس با اشاره به بحثآزمون استخدامی در استان مازندران گفت: در تاریخ یازدهم اسفند ۹۱استانداری مازندران آزمون های استخدامی را برای سازمان های مختلف در این استان برگزار کرد اما به رقم اینکه در آزمون علمی وضعیت شرکت کنندگان مشخص شد اما هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌برند، انتظار داریم که دولت هر چه سریعتر شرکت کنندکان در این آزمون ها را تعیین تکلیف کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم احمدی لاشکی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی با یادآوری بارش برف سنگین سال گذشته در استان مازندران گفت: حدود ۱۱ و ۱۲ بهمن ۹۲ حادثه برف در استان مازندران خسارت های جدی را به حوزه باغداری، دام و طیور وارد کرد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس ادامه داد: متاسفانه تا این لحظه هیچ گونه حمایتی از باغداران رخ نداده است البته وزیر کشاورزی در آن زمان به استان مازندران آمده و مشکلات باغداران را از نزدیک دیدند ولی بانکها نیز تاکنون اقدام مثبتی در این زمینه انجام نداده‌اند.

وی تصریح کرد: موضوع بعدی بحثآزمون استخدامی در استان مازندران است در تاریخ یازدهم اسفند ۹۱استانداری مازندران آزمون های استخدامی را برای سازمان های مختلف در این استان برگزار کرد به رقم اینکه در آزمون علمی وضعیت شرکت کنندگان مشخص شد اما هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌برند، انتظار داریم که دولت هر چه سریعتر شرکت کنندکان در این آزمون ها را تعیین تکلیف کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: همچنین حق نوار مرزی برای معلمان استان مازندران باید مورد نظر وزیر آموزش و پرورش قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز