خبرگزاری کار ایران

بازگشت طرح حضور کمیته امداد در شورای اشتغال به کمیسیون اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۰۷۷

در ادامه بهارستانی ها با ۱۳۵ رأی موافق، ۳۸ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۰ نماینده حاضر در جلسه با ارجاع این طرح به کمیسیون اجتماعی مجلس موافقت کردند.

نمایندگان مجلس با ارجاع طرح حضور کمیته امداد به‌عنوان عضو شورای عالی اشتغال در این شورا به کمیسیون اجتماعی با هدف اصلاح مواردی از این طرح موافقت کردند.

به گزارش ایلنا، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با ارجاع طرح حضور کمیته امداد در شورای عالی اشتغال به کمیسیون اجتماعی مجلس موافقت کردند.

در این طرح که قرار بود کمیته امداد امام خمینی(ره) به دلیل دارا بودن تجربه درخصوص توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش خود با ایجاد اشتغال در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر به سایر اعضای شورای عالی اشتغال در این شورا عضویت یابد، با رأی نمایندگان با هدف اصلاح برخی موارد به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شد.

محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس با بیان اینکه تعدادی از اعضای کمیسیون اجتماعی پیشنهاد اضافه شدن سازمان بهزیستی را به این طرح داده بودند، گفت: از آنجایی که پیشنهاد این دسته از نمایندگان شفاهی بوده و کتبی نبوده است و بنابراین می‌بایست در کمیسیون بررسی شود، برای ارجاع این طرح به کمیسیون رأی‌گیری می‌کنیم.

در ادامه نمایندگان با ۱۳۵ رأی موافق، ۳۸ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۰ نماینده حاضر در جلسه با ارجاع این طرح به کمیسیون اجتماعی مجلس موافقت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز