خبرگزاری کار ایران

کوثری در تذکری شفاهی:

رئیس جمهور به مشاورانش تذکر دهد تا از بروز فتنه جلوگیری شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۸۳۴

مردم از مسئولین دولتی انتظار ایجاد آرامش و کنترل قیمت ها و ایجاد فضای کار برای جوانان را دارند، اینکه ذهن مردم را به مسائلی بی پایه سوق دهیم نه تنها هیچ ارزشی ندارد بلکه باعثتعجب همگان شده است.

نماینده مردم تهران اظهار داشت: به رئیس جمهور پیشنهاد می کنم به مشاورینش تذکر دهد یا آنها را تغییر دهد تا جلوگیری شود از فتنه هایی که در پیش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل کوثری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی به رئیس جمهور درباره اظهارنظر مشاورش گفت: آقای یونسی در جمع یهودیان شهر شیراز مطالبی بی پایه و اساس را مطرح کردند که اگر بخواهم دوباره به آن اشاره کنم نه تنها دولت زیر سؤال می رود، بلکه دولت را در بین عموم مردم بدبین می کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از مسئولان دولتی انتظار ایجاد آرامش و کنترل قیمت ها و ایجاد فضای کار برای جوانان را دارند، اینکه ذهن مردم را به مسائلی بی‌پایه سوق دهیم نه تنها هیچ ارزشی ندارد بلکه باعثتعجب همگان شده است.

وی افزود: به رئیس جمهور پیشنهاد می‌کنم به مشاورینش تذکر دهد یا آنها را تغییر دهد تا جلوگیری شود از فتنه هایی که در پیش است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه به تیم مذاکره کننده تذکر داد و گفت: تاکید دارم کارشناسان در نیویورک برای مذاکره نهایی که از ۲۳ همین ماه شروع می شود با صلابت و هوشیارانه روی تک تک کلمات و جملات و پاراگراف ها حساسیت نشان دهد، البته نه مانند توافق ابتدایی که به صورت عجله ای تصمیم گرفته شد.

کوثری افزود: از آنها هم باکی نداشته باشیم و مانند رزمندگان اسلام که با توکل بر خداوند آن چنان بر دشمنی که شامل دو ابرقدرت و اروپا و حتی سازمان ملل و برخی کشورهای عربی که همه در یک جبهه قرار گرفته بودند که سه روزه استان خوزستان را اشغال و از ایران جدا و ۷ روزه به تهران برسند دیدیم که با کمترین امکانات نگذاشتند یک وجب از خاک کشورمان در اختیار دشمن پس از ۲۰۰ سال تاریخ کشورمان جدا شود.

وی افزود: الان که شما به عنوان تیم مذاکره کننده در نوک پیکان قرار گرفتید همه حامی شما هستند و انتظار دارند با صلابت از حق مسلم این مردم شریف دفاع کنید و تنها به توافق فکر نکنیم چون اگر خدای نکرده توافق نهایی مانند توافق مقدمات باشد به هیچ وجه برای ملت پذیرفته نمی باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس در ادامه ضمن تشکر از مسئولین شهری تهران و استاندار به خاطر کارهای جهادی که انجام شده است گفت: به شهرداران منطقه تأکید کنید که به اطراف تهران خصوصا جنوب شرق محله مسگر آباد و جنوب غرب تهران بیشتر رسیدگی شود چون مردم احداثاتوبان ها را لازم می دانند اما معتقدند به محلات هم باید رسیدگی شود تا احساس شمال و جنوب شهری در تهران ایجاد نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز