خبرگزاری کار ایران

ابوترابی فرد در جمع کارگران بسیجی ایران خودرو:

حرکت نکردن در مسیر علمی از اشکالات صنعت خودرو است

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۸۸۳

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قدرت بدون تردید محصول سعی و تلاش صحیح است، گفت: این سعی و تلاش اگر عمل صالح باشد، ماندگار است. اما چنانچه ناصالح باشد انسان را به تباهی می‌کشاند.

نائب رییس‌مجلس شورای اسلامی گفت: عدم حرکت در مرزهای علمی از اشکالات جّدی صنعت خودروی کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ‌ حجه الاسلام و المسلمین حسن ابوترابی‌فرد امروز در جمع کارگران بسیجی شرکت ساپکو به مناسبت بزرگداشت روز بسیج کارگری و تجلیل از ۱۴۰ هزار شهید والا‌مقام جامعه کارگری طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته کارگر خطاب به کارگران اظهار داشت: واژه‌ای که امروزباید به آن فکر کنیم و همیشه به عنوان یک تابلوی زیبا فراروی ما بدرخشد و نگاه ما را به خود معطوف دارد، واژه اقتدار ملّی است.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید به دستیابی کشور به بالا‌ترین سطح از اقتدار خاطر نشان کرد. هیچ انسانی بدون اقتدار ارزنده نیست و هیچ جامعه‌ای بدون اقتدار نمی‌تواند به حیات خود در عرصه‌های مختلف تداوم بخشد.

وی با بیان اینکه قدرتمندان عالم که با فرهنگ و اخلاق و ارزشهای انسانی فاصله دارند و استخوان‌های انسان‌های ضعیف را زیر چکمه‌های خود خرد کرده‌اند، یادآور شد: تاریخ پر رنج آسیا و ‌آفریقا و بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین و حتی اروپا بیانگر این واقعیت است.

ابوترابی‌فرد ‌تاکید کرد: کسانی می‌توانند در این جهان حیات واقعی برخوردار شوند که در دنیا از اقتدار لازم بهره‌مند باشند و اخرت نیز در گرو رسیدن به قدرت است.

وی بار‌دیگر با تاکید بر اینکه انسان‌های مؤمن بالا‌ترین سطح از رسیدن به قدرت را تجربه می‌کنند، افزود: ما باید بالا‌ترین سطح از قدرت را در زندگی فردی، خانوادگی، نه زندگی اقتصادی، سیاسی و اجتماعی تجربه کنیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قدرت بدون تردید محصول سعی و تلاش صحیح است، گفت: این سعی و تلاش اگر عمل صالح باشد، ماندگار است. اما چنانچه ناصالح باشد انسان را به تباهی می‌کشاند.
حجه السلام ابوترابی فرد اظهار داشت: هر اقدام ما باید از پشتوانه علمی برخوردار باشد و این بنگاه اقتصادی باید از بالا‌ترین سطح پشتوانه علمی برخوردار باشد.

وی درادامه درجمع کارگران بسیجی ایران خودرو افزود: این بنگاه که امروز بیش از نیم قرن از تولید آن می‌گذرد و ا فتخار دار یک جامعه بزرگ کارگری را به طور مستقیم در یک عرصه اشتغال فعال نموده باید هر اقدام و تصمیم خود را مبتنی بر دانش و نوع‌آوری علمی پیاده کند.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی حرکت نکردن در مسیر مرزهای علمی را یکی از اشکالات جدی صنعت خودروی کشور عنوان کرد، و افزود: چرا باید در یک حوزه مهندسی در این کشور با یک تحول و انقلاب علمی روبرو باشیم و جزء چند کشور دارا قدرت موشکی تامین کننده امنیت کشور باشیم، اما در عرصه مهندسی خودرو با این افق فاصله داشته باشیم.

وی تاکید کرد: باید یک نگاه علمی این مجموعه بزرگ کارگری و صنعتی کشوررا پوشش دهد.

حجه السلام ابوترابی فرد با بیان اینکه بدون ارتقای بهره وری به جایگاهی از قدرت دست نخواهیم یافت، ‌خاطر‌نشان کرد: با افزایش چند درصد حقوق و رشد چند برابر تورم به رفاه و اعتدال دست نخواهیم یافت.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه افزایش ارزش پول ملّی در سایه افزایش ارزش تولید داخلی به دست می‌آید، افزود: نمی‌توان بدون تولید کالا و خدمات به واسطه بالا‌ترین سطح از پشتوانه علمی، به افزایش پول ملّی فکر کرد و در نتیجه رفاه ملّی هم به دست نخواهد آمد.

ابوترابی فرد عدالت را مهم‌ترین شاخص در اقتصاد اسلامی عنوان و تاکید کرد‌: باید شکافهای طبقاتی به حداقل ممکن کاهش یابد و نباید شاهد تمرکز ثروت به دست عده‌ای خاص باشیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد؛ تدابیر مدیران اقتصادی کشور در راستای انتقال حجم بزرگ سرمایه بازار تولید ماندگار و واقعی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز