خبرگزاری کار ایران

فرهنگی به ایلنا خبر داد‎؛

احضار ظریف، ربیعی، آخوندی و رحمانی فضلی به مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۷۲۲

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد، حمید رسایی نماینده مردم تهران و بشیری نماینده پاکدشت تعدادی سئوال از ظریف در کمیسیون امنیت ملی مطرح کردند که از پاسخ های وی قانع نشده اند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای امور خارجه، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی راه و شهر سازی و کشور روز سه‌شنبه هفته آینده برای پاسخ به سئوالات نمایندگان در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حاضر می شوند.

محمد حسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص جلسه علنی مجلس در روز سه شنبه هفته آینده اظهار داشت: تعدادی سئوال از وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی مطرح شد که نمایندگان از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند بنابر‌این سئولات به صحن علنی ارجاع شد به دلیل اینکه این سئوالات از نظر موضوع به هم شبیه هستند از سوی یک نفر از نمایندگان به نمایندگی از سایر سئوال کنندگان مطرح خواهد شد.

وی افزود: جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد، حمید رسایی نماینده مردم تهران و بشیری نماینده پاکدشت تعدادی سئوال از ظریف در کمیسیون امنیت ملی مطرح کردند که از پاسخ های وی قانع نشده‌اند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: علاوه بر این سئوال از وزیر کشور، وزیر تعاون کار رفاه و امور اجتماعی و وزیر راه و شهرسازی در جلسه علنی روز چهارشنبه در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

بر اساس ماده ۲۰۹ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی هر زمان که تعداد سئوالات نمایندگان از وزیران زیاد شود، هیات رئیسه می تواند یک جلسه علنی را به بررسی سئوال نمایندگان از وزرا اختصاص دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز