خبرگزاری کار ایران

هفته آینده انجام می‌شود؛

اعزام یک تیم کار‌شناسی از مجلس به کیش جهت بررسی علل سقوط جت فالکون

کد خبر : ۱۶۲۴۵۸

یکی از موضوعات درباره سقوط هواپیمای جت فالکون این است که نباید به این هواپیما اجازه داده می‌شد تا در شب پرواز کند و نکته دیگر این بوده که هواپیما جعبه سیاه نداشته است.

رئیس کمیته حمل و نقل مجلس درباره سقوط هواپیمای جت فالکون در سواحل جزیره کیش گفت: هفته آینده گروهی متشکل از برخی اعضای کمیسیون عمران مجلس و کار‌شناسان برای بررسی‌های بیشتر درباره علل سقوط هواپیمای جت فالکون به جزیره کیش اعزام می‌شوند.

به گزارش ایلنا، احمد جباری رئیس کمیته حمل و نقل مجلس با اعلام این خبر افزود: کمیته حمل و نقل مجلس در حال بررسی علل سقوط هواپیمای جت فالکون در سواحل جزیره کیش است و در این رابطه بررسی‌های کار‌شناسی با حضور آخوندی وزیر راه و شهرسازی و جهانگیریان رئیس سازمان هواپیمایی در کمیسیون عمران مجلس انجام شده است.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک، کیش و پارسیان در مجلس اضافه کرد: البته اعضای کمیسیون عمران مجلس از پاسخ‌های وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی درباره سقوط هواپیما جت فالکون قانع نشده‌اند و مقرر شده در این زمینه بررسی‌های کار‌شناسی بیشتری انجام گیرد.

این نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس نهم تصریح کرد: هفته آینده گروهی متشکل از برخی اعضای کمیسیون عمران مجلس، مسئولان و کار‌شناسان وزارت راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی، رئیس کمیته حمل و نقل مجلس و کار‌شناسان دریایی و هواپیمایی برای بررسی‌های بیشتر درباره علل سقوط هواپیمای جت فالکون و اقدامات انجام شده پس از سقوط این هواپیما به جزیره کیش اعزام می‌شود.

جباری خاطرنشان کرد: به نحوه رسیدگی مسئولان اجرایی در بیرون کشیدن اجساد جان باختگان این سانحه هواپیمایی اعتراض دارم و متاسفانه با وجود گذشت حدود چهل روز از زمان وقوع این حادثه و همچنین مشخص بودن محل سقوط هواپیما تاکنون جسد یکی از چهار جان باخته این حادثه پیدا نشده است، بنابراین باید سریعا تکلیف این موضوع روشن شود و به خانواده این سرنشین هواپیما جواب داده شود.

وی بیان کرد: یکی از موضوعات درباره سقوط هواپیمای جت فالکون این است که نباید به این هواپیما اجازه داده می‌شد تا در شب پرواز کند و نکته دیگر این بوده که هواپیما جعبه سیاه نداشته است.

رئیس کمیته حمل و نقل مجلس در پایان گفت: از محل وقوع این حادثه هوایی بازدید داشته‌ام و امیدوارم با بررسی‌های بیشتر ابهامات این حادثه روشن شود البته سازمان منطقه آزاد کیش تاکنون همکاری مناسبی در زمینه رسیدگی به این حادثه داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز