خبرگزاری کار ایران

پورمختار در گفتگو با ایلنا:

انکار نقش اصولگرایان در پیروزی احمدی‌نژاد منشاء اختلاف وی با اصولگرایان بود

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۳۳۴

جبهه پایداری از ابتدای تشکیل خود، رویکرد ویژه‌ای داشته که همچنان آن رویکرد را دنبال می‌کند و همان نگاه حمایتی خود از احمدی‌نژاد را حفظ خواهد کرد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از اختلافات احمدی‌نژاد با اصول گرایان از‌‌ همان زمانی شروع شد که وی صراحتاً بیان می‌کرد که آراء کسب شده در انتخابات ریاست جمهوری صرفاً متعلق به شخص خود او است.

محمد علی‌پور مختار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص اظهارات اخیر اطرافیان محمود احمدی‌نژاد مبنی بر اینکه اصول گرایان در انتخابات ۸۴ نقشی در پیروزی رئیس جمهور دولت نهم و دهم نداشته‌اند و این ادعا که آرای اصول گرایان حتی از آرای باطله هم کمتر بوده است، اظهار داشت: این‌ها حرفهای جدیدی نیست؛ کما اینکه آقای احمدی‌نژاد در‌‌ همان زمانی هم که به پیروزی رسیدند، این صحبت‌ها را مطرح می‌کردند؛ ایشان ادعا می‌کردند جناح‌ها و احزاب اصول گرا تاثیری در پیروزی ایشان در انتخابات ریاست جمهوری نداشتند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: بخشی از اختلافات احمدی‌نژاد با اصول گرایان از‌‌ همان زمانی شروع شد که وی صراحتاً بیان می‌کرد که آراء کسب شده در انتخابات ریاست جمهوری صرفاً متعلق به شخص خود او است.

وی در خصوص اینکه احمدی‌نژاد اگر با چنین رویکردی در انتخابات آینده ریاست جمهوری شرکت کند؛ امکان پیروز شدنش در انتخابات تا چه حدی است و آیا ممکن است که در ادامه کار سرانجام با اصول گرایان به وحدت برسد یا خیر، توضیح داد: موفقیت احمدی‌نژاد در انتخابات آینده به عوامل مختلفی ازجمله چگونگی عملکرد دولت کنونی و کاندیداهای دیگر ریاست جمهوری و سوابق آن‌ها بستگی دارد، لذا فعلا نمی‌توان در این مورد قضاوت و پیش بینی درستی داشت.

نماینده مردم کبودر آهنگ در خصوص این سوال که آیا جبهه پایداری در راستای رویکرد احمدی‌نژاد فعالیت می‌کند و یا اینکه ممکن است این جبهه در ادامه کار با اصولگرایان به وحدت برسند؟ گفت: جبهه پایداری از ابتدای تشکیل خود، رویکرد ویژه‌ای داشته که همچنان آن رویکرد را دنبال می‌کند و عقیده من بر این است که‌‌ همان نگاه حمایتی خود از احمدی‌نژاد را حفظ خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز