خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مطرح کرد:

جزئیات گزارش رییس بانک مرکزی در مورد منابع ارزی بلوکه شده خارج از کشور

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۹۱۳

آقای سیف به تمامی سوالات نمایندگان پاسخ داد و اعلام کرد که برای کالاهای اساسی به طور نامحدود ارز آزاد شده است و مشکلی برای خرید و یا واردات کالا به کشور وجود ندارد.

عضو کمیسیون اقتصادی از حضور رییس بانک مرکزی و معاونان وی در کمیسیون اقتصادی برای ارائه گزارش در مورد منابع ارزی بلوکه شده خارج از کشور خبر داد و گفت: به گفته آقای سیف هیچ مشکلی برای ورود و یا خرید کالاهای اساسی وجود ندارد.

ایرج ندیمی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا از ارائه گزارش رییس بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد چگونگی وصول منابع ارزی بلوکه شده در خارج ار کشور خبر داد و گفت: در جلسه امروز که با حضور آقای سیف و معاونان ایشان برگزار شد، توضیحات لازم در مورد میزان منابع ارزی بلوکه شده در سایر کشورها، ‌چگونگی وصول آن، ‌نحوه تامین کالاهای اساسی و دیگر کالاها و همچنین بانک های همکار و همراه در آسیا و اروپا ارائه شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا در این جلسه رییس بانک مرکزی میزان منابع ارزی بلوکه خارج از کشور را اعلام کردند، اظهار کرد: آقای سیف به تمامی سوالات نمایندگان پاسخ داد و اعلام کرد که برای کالاهای اساسی به طور نامحدود ارز آزاد شده است و مشکلی برای خرید و یا واردات کالا به کشور وجود ندارد.

وی همچنین از قانع نشدن موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان از توضیحات نعمت زاده وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت و همچنین علی ربیعی وزیر تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز