خبرگزاری کار ایران

عارفی در تذکر شفاهی:

وزارت جهاد کشاورزی برنامه‌ای برای تولید محصولات کشاورزی داشته باشد

کد خبر : ۱۶۱۷۷۷

با تشکیل کارگروهی متشکل از وزیر جهاد کشاورزی، استاندار کرمان و سفرای کشورهای مقصد زمینه صادرات محصولات کشاورزان جیرفتی در سال آینده هموار شود.

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت جهاد کشاورزی برنامه‌ای مدون برای تولید و عرضه محصولات کشاورزی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرج‌الله عارفی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی گفت: در جنوب استان کرمان به ویژه در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد سالانه ۶ میلیون تن محصول تولید می‌شود، با وجود این ظرفیت مسولان هیچ برنامه‌ای برای عرضه آنها در داخل و خارج از کشور ندارند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس نهم تصریح کرد: رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی فکری برای جبران ضرر و زیان این زحمتکشان عرصه غذا داشته باشند.

وی ادامه داد: در این منطقه آب و خاک و نیروی انسانی و سرمایه ملی هزینه می‌شود ولی هیچ درآمدی برای مردم ایجاد نمی‌کند، وزارت جهاد نیز طبق قانون موظف است ضمن سیاست‌گذاری در تولید، در امر تنظیم بازار داخلی و صادراتی برنامه‌ریزی داشته باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: پیشنهاد می‌کنم با تشکیل کارگروهی متشکل از وزیر جهاد کشاورزی، استاندار کرمان و سفرای کشورهای مقصد زمینه صادرات محصولات کشاورزان جیرفتی در سال آینده هموار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز