خبرگزاری کار ایران

حذف طرح استفساریه استفاده ایثارگران از خدمات بیمه درمانی

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۷۰۸

در بودجه حق پرداخت بیمه درمانی بر عهده بنیاد شهید است و دستگاه‌های اجرایی باید سرانه جانبازان و ایثارگران خود را به این بنیاد پرداخت کند. بنابراین آوردن استفساریه قابل قبول نیست.

طرح استفساریه استفاده ایثارگران از خدمات بیمه درمانی دستگاه‌های اجرایی حدف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مجتبی رحماندوست در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طرح دو فوریتی استفساریه بند(ج) تبصره(۱۶) قانون بودجه سال ۹۳ اظهار کرد: یک ماه از قانون بودجه امسال می‌گذرد و بعضی از دستگاه‌های اجرایی از ارائه حداقل خدمات بیمه‌های پایه و تکمیلی سرپیچی می‌کنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی و صندوق‌های بازنشستگی باید انواع خدمات خود را به بازنشستگان خود ارائه کنند اما در بوجه امسال آورده شده است بنیاد شهید و امور ایثارگران باید حق بیمه پایه و تکمیلی ایثارگران و جانبازان را پرداخت کنند که هنوز این اقدام اجرایی نشده است.

علی لاریجانی در واکنش به ارائه این طرح اظهار کرد: در بودجه حق پرداخت بیمه درمانی بر عهده بنیاد شهید است و دستگاه‌های اجرایی باید سرانه جانبازان و ایثارگران خود را به این بنیاد پرداخت کند. بنابراین آوردن استفساریه قابل قبول نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرحی که امروز شما مطرح می کنید استفساریه و طرح پرسش و پاسخ نیست؛ بلکه تغییر قانون است و باید طرحی با این عنوان در مجلس مطرح شود.

در استفساریه بند(ج) تبصره(۱۶) قانون بودجه سال ۹۳آمده است:

ایثارگران دستگاه‌های اجرایی مجاز به خدمات بیمه درمانی بند(ج) تبصره(۱۶) قانون بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور که در دستگاهای‌شان ارائه می‌شوند هستند ولی ایثارگران دستگاه‌های اجرایی مجاز به خدمات بیمه اجرایی خود هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز