خبرگزاری کار ایران

دفاع رسایی از سوال خود از وزیر نفت:

اگر وزیر عزت ملی را خدشه دار کند، آیا نباید مورد سوال قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۸۷۶

آقای زنگنه گفتند که از امارات پول قرض نکرده‌اند بلکه پول خودمان را از امارات پس گرفته‌اند و من گفتم اگر پول خودمان بوده چرا آقای روحانی گریه کرده و این فضا‌سازی درست شده است؟

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر وزیر عزت ملی را مورد خدشه قرار دهد، آیا نباید مورد سوال قرار گیرد؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید رسایی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به طرح سوال خود از وزیر نفت پرداخت و گفت: در طول دو هفته اخیر تلاش زیادی صورت گرفته که سوال از وزیر نفت نا‌موجه جلوه داده شود، امّا برخلاف آنچه که رسانه‌ها ‌القا می‌‌کنند، دنبال چوب لای چرخ دشمن گذاشتن نیستیم، ‌بلکه به دلیل اینکه با بیانات آقای زنگنه آبرویی از کشور رفته در صدد اصلاح آن هستیم‌.

نماینده مردم تهران افزود‌: ‌ اگر یک وزیر در یک جلسه ‌عمومی مطالبی را مطرح کرده که با‌عثبرده شدن آبروی نظام جمهوری اسلامی شده است آیا این نباید اصلاح شود؟

وی همچنین گفت: آقای زنگنه در یک جلسه عمومی گفته است: که «بنده چند روز پیش به‌آقای روحانی گفته‌ام که برای گرفتن مقداری پول به امارات رفتم و آقای روحانی وقتی این را شنیدند گریه کردند و گفتند که این درشان ملت ما نیست. که ازکشور امارات پول قرض کنیم.» و این یک سیاه نمایی بود که در آستانه ۱۳ آبان صورت گرفته شد.

رسایی ادامه داد: خبر گریه آقای روحانی بیش از ۵۰۰ بار در رسانه‌های داخلی و خارجی مطرح شد.

نماینده مردم تهران با آوردن نمونه‌هایی از تیترهای رسانه‌های خارجی نظیر تیترهایی با این عنوان «گدایی دولت یازدهم از امارات» گفت: من بعضی از تیترهای دیگر را که توهین به مقام معظم رهبری و عزت مردم این گشور است را نمی‌خواهم.

رسایی باتاکید بر اینکه یکی از وظایف وزیر حفظ عزت ملی است خاطر نشان‌ کرد: اگر وزیر عزت ملی را مورد خدشه قرار دهد، آیا نباید مورد سوال قرار گیرد؟ آیا واقعاً آقای روحانی در هیات دولت گریه کرده است؟

وی همچنین افزود: آقای زنگنه گفتند که از امارات پول قرض نکرده‌اند بلکه پول خودمان را از امارات پس گرفته‌اند و من گفتم اگر پول خودمان بوده چرا آقای روحانی گریه کرده و این فضا‌سازی درست شده است؟

نماینده مردم تهران افزود: آقای زنگنه ادعا می‌کنند که این کار روزنامه هاست و روزنامه‌ها شیطنت کردند و من گفتم اگر روزنامه‌ها این خبر را منتشر کردند شما چرا این تحریف را تکذیب و اصلاح نکردید؟

وی در پایان گفت: بنده یک سری مستندات محکمتر دیگری دارم که دیگر ادامه نمی‌دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز