خبرگزاری کار ایران

در نطق میان دستور مجلس صورت گرفت:

درخواست‌های قاضی‌پور از رئیس‌جمهور

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۷۹۴

آقای رئیس جمهور! به داد تولید برسید که رکود در عرصه اقتصادی کشور فعال شده و رکود بدترین آسیب برای فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی برای یک کشور است / آقای رئیس جمهور! اجازه ندهید اروپاییان هوس‌های دویست ساله‌شان استعماریشان را زنده کنند و استقلال در کشور ما به خطر افتد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در جمهوری اسلامی آزادی بیان وجود دارد و اگر از رئیس جمهور و وزرا شکایت می‌کنیم و آنها را به چالش می‌کشیم، نشانه این آزادی بیان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی‌پور در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن روزهای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، تولد حضرت زهرا(س) و روز زن، روز کارگر و روز معلم از زحمات خانه کارگر برای احقاق حقوق کارگران تشکر کرد.

وی در ادامه خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس جمهور! به داد تولید برسید که رکود در عرصه اقتصادی کشور فعال شده و رکود بدترین آسیب برای فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی برای یک کشور است.

نماینده مردم ارومیه با اشاره به اجرایی شدن فاز دوم یارانه‌ها اظهار داشت: آقای رئیس جمهور! به داد دامداران و کشاورزان برسید که با اجرایی شدن فاز دوم یارانه‌ها ممکن است زندگی و فعالیت‌های آنها تحت‌الشعاع قرار بگیرد. من از همین تریبون اعلام خطر می‌کنم.

در ادامه، قاضی‌پور از رئیس جمهور درخواست کرد تا دستوری برای الزام کلیه بانک‌ها و مراکز اعتباری دولتی و غیر دولتی مبنی بر دادن تسهیلات به کشاورزان و دامداران دهد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما با دادن هزاران شهید بر استقلال خود می‌بالیم، بیان کرد: آقای رئیس جمهور! اجازه ندهید اروپاییان هوس‌های دویست ساله استعماریشان را زنده کنند و استقلال در کشور ما به خطر افتد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای فراکسیون رهروان ولایت از آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و این فراکسیون از هیچ اقدامی در این رابطه فروگذار نخواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت دریاچه ارومیه یادآور شد: آقای رئیس جمهور! به داد دریاچه ارومیه برسید که در این مدت نرسیدید و خشکی این دریاچه از ۷۰ درصد به ۹۰ درصد رسیده است.

قاضی‌پور با اشاره به اظهارات پروفسور کردوانی مبنی بر اینکه دریاچه ارومیه باید خشک شود، اذعان داشت: شما ما در کویرشناسی و بیابان‌ها هستید و همه جا و همه چیز را با این عینک می‌نگرید بدانید که مردم آذربایجان با اشک‌های چشم خود این دریاچه را پر می‌کنند و من در اینجا شما را به مناظره در تلویزیون دعوت می‌کنم.

عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه من هیچ‌گونه سایت یا صحفه شخصی در اینترنت و فیسبوک ندارم، خاطرنشان کرد: اگر مردم محبت می‌کنند و در فیسبوک یا جاهای دیگری برای من صحفه می‌سازند درخواست می‌کنم تا آنها را تعطیل کنند، چراکه دوست ندارم در تریبون‌های وابسته به آمریکا نظرم بیان شود، چرا که در جمهوری اسلامی آزادی بیان وجود دارد و نیاز به آن نیست.

وی ادامه داد: اگر از رئیس جمهور و وزرا شکایت می‌کنیم و آنها را به چالش می‌کشیم نشانه این آزادی بیان است.

نماینده مردم ارومیه در پایان از وزرا و مسئولان اجرایی خواستار رسیدگی به مشکلات حوزه انتخابیه اش شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز