خبرگزاری کار ایران

پیرموذن در گفتگو با ایلنا:

اقدام آمریکا در رد ابوطالبی ناشی از تلاش لابی صهیونیست‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۵۱۱

این حق مسلم کشور ایران است که بتواند هر کسی را که صلاح می‌داند به عنوان نماینده خود در مقر سازمان ملل معرفی کند و منافع ملک و ملت ایجاب می‌کند تا در دقیقه نود و حتی در وقت اضافه پیگیر مجدانه به کرسی نشاندن خواسته خود باشد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بهره‌برداری سیاسی برخی از تندرو‌ها از عدم پذیرش ابوطالبی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در مقر سازمان ملل متحد برای ناکارآمد نشان دادن دولت روحانی گفت: این نشانه ناکارآمد بودن آن‌ها بوده که دنیا را برای ما دشمن کرده‌اند و متاسفانه اعتماد را سوزانده‌اند و باید گفت که این اقدام آمریکایی‌ها صرفا لابی صهیونیست را برای ایجاد چنین جریاناتی می‌رساند.

کمال الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص عدم پذیرش ابوطالبی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک از جانب آمریکا، اظهار داشت: دولتی که برآمده از آرای تاثیرگذار ملت غیور ایران اسلامی و بر آمده از حماسه سیاسی ملت است و با این انتخاب بزرگ، مردی مقتدر سکانداری قوه مجریه را برعهده گرفته است و در یک کلمه تبلور اراده ملت است، نباید در این زمینه عقب نشینی کند.

نماینده مردم اردبیل با تاکید بر تعامل عزت خواه دیپلماسی خارجی کشورمان تصریح کرد: در این مرحله تنها ایران نیست که درآزمون بزرگی است بلکه خود سازمان ملل نیز اکنون در آزمون بزرگی قرار گرفته است و این حق مسلم کشور ایران است که بتواند هر کسی را که صلاح می‌داند به عنوان نماینده خود در مقر سازمان ملل معرفی کند و منافع ملک و ملت ایجاب می‌کند تا در دقیقه نود و حتی در وقت اضافه پیگیر مجدانه به کرسی نشاندن خواسته خود باشد.

وی افزود: چون دنیا هم به حقانیت و حقیقت این انقلاب برگرفته از بینش اسلامی و آزادی خواهی رسیده، من یقین دارم افکار عمومی یار شاطر است نه بار خاطر. بنابراین افکار عمومی نیز همراه با دیپلماسی فعال خارجی کشور در خصوص انتصاب آقای ابوطالبی به کمک ما خواهند آمد و همه چیز در این حالت با تعامل و همت قابل حل است.

پیرموذن با اشاره به بهره‌برداری سیاسی برخی از تندرو‌ها از این جریان برای ناکارآمدنشان دادن دولت روحانی گفت: این نشانه ناکارآمدبودن آن‌ها بوده که دنیا را با ما دشمن کرده‌اند و متاسفانه اعتماد را سوزانده‌اند و باید گفت که این اقدام آمریکایی‌ها صرفا لابی صهیونیست‌ها برای ایجاد چنین جریانی را نشان می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز