خبرگزاری کار ایران

کارگروه بررسی مشکلات صنعت شیر کشور در کمیسیون اقتصادی تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۵۹۳

نشست با مسؤولین ذی‌ربط در ارتباط با بررسی مسائل و مشکلات کالاهای اساسی در کشور از دیگر برنامه‌های کمیسیون اقتصادی در روز دوشنبه است.

بازدید از تواناییهای اقتصادی در استان اصفهان و استماع گزارشات مسؤولین ذی‌ربط استان و تشکیل کارگروه بررسی مشکلات صنعت شیر کشور از اقدامات کمیسیون اقتصادی در هفته آینده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز یکشنبه اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه بررسی بندهای ارجاعی از صحن علنی مجلس درخصوص لایحه اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم مصوب ۱۳۶۶ و اصلاحات بعدی آن را در دستور کار دارند.

روز دوشنبه نیز راهکارهای لازم در ارتباط با اقتصاد مقاومتی با مسؤولین گمرک جمهوری اسلامی ایران بررسی می‌شود.

همچنین نشست با مسؤولین ذی‌ربط در ارتباط با بررسی مسائل و مشکلات کالاهای اساسی در کشور از دیگر برنامه‌های کمیسیون اقتصادی در روز دوشنبه است.

اعضای کمیسیون اقتصادی همچنین روز سه شنبه به ادامه بررسی بندهای ارجاعی از صحن علنی در ارتباط با لایحه اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم مصوب ۱۳۶۶ و اصلاحات بعدی آن می‌پردازند.

بازدید از تواناییهای اقتصادی در استان اصفهان و استماع گزارشات مسؤولین ذی‌ربط استان و تشکیل کارگروه بررسی مشکلات صنعت شیر کشور از دیگر اقدامات کمیسیون اقتصادی در هفته آینده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز