خبرگزاری کار ایران

ابراهیم نکو در گفت‌وگو با ایلنا:

فراکسیون اعتدال تا پایان فروردین اعلام موجودیت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۳۷۲

کیک تولد فراکسیون اعتدال را سفارش داده‌ایم / عده‌ای تلاش می کردند فراکسیون اعتدال را در نطفه خفه کنند اما نتوانستند و تا پایان فروردین فراکسیون اعتدال با بیش از ۱۴۰ نماینده اعلام موجودیت می‌کند.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان از تشکیل فراکسیون اعتدال با بیش از ۱۴۰ عضو خبر داد و گفت: تا پایان فروردین ماه فراکسیون اعتدال اعلام موجودیت می‌کند.

ابراهیم نکو در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه کیک تولد فراکسیون اعتدال سفارش داده شده است، گفت: با مراجعاتی که در چند روز گذشته نمایندگان داشته‌اند تعداد اعضای این فراکسیون بیش از ۱۴۰ نماینده خواهد بود.

وی افزود: خط مشی فراکسیون اعتدال چیزی جز اعتدال نیست و درمسیر آرمان‌های امام خمینی(ره)، انقلاب و شهدا گام بر می‌دارد و امروز مجلس برای همکاری هرچه بیشتر بین دولت و مجلس به این فراکسیون نیاز دارد.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان ادامه داد: فراکسیون اعتدال مارک دار نیست و نمایندگانی که تاکنون به شکل چراغ خاموش از دولت حمایت می‌کردند دیگر ترسی ندارند و با حضور در فراکسیون اعتدال بر کارآمدی مجلس در کنار آرامشی که به وجود می‌آید می‌افزایند.

وی با انتقاد از نمایندگانی که تلاش می‌کنند تا فراکسیون اعتدال شکل نگیرد، گفت: افرادی که از تولد فراکسیون اکثریت می‌ترسند و به آن حسادت می‌ورزند به خاطر این است که تعداد زیادی از نمایندگان به این فراکسیون می‌پیوندند و منفعتشان با تولد این فراکسیون به خطر می‌افتد.

نکو ادامه داد: عده‌ای تلاش می‌کردند فراکسیون اعتدال را در نطفه خفه کنند اما نتوانستند و تا پایان فروردین فراکسیون اعتدال اعلام موجودیت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز