خبرگزاری کار ایران

شریعت نژاد در نطق میان دستور:

مردم منتظر نحوه برخورد قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی هستند

کد خبر : ۱۵۸۲۷۵

به دلیل عدم رسیدگی به وضعیت یخ‌زدگی محصولات کشاورزی در سال ۸۶ خیلی از کشاورزان زمین‌های کشاورزی خود را تغییر کاربری داده اند بنابراین باید به این مشکل به طور جدی رسیدگی کرد

نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس راه مشارکت مردم در اقتصاد را برخورد با اخلال‌گران اقتصادی خواند و گفت: مردم منتظرند نحوه برخورد قوه‌قضائیه با مفسدان اقتصادی را مشاهده کنند.

به گزارش ایلنا، شمس‌الله شریعت‌نژاد در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی منتج به استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران شد، گفت: بدیهی است استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در تقابل با جمهوری اسلامی است و در طول ۳۵ سال گذشته تلاش کرده ملت ایران را تسلیم خواسته‌های ظالمانه خود کند اما حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی به اقدامات دشمنان بود.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از درک مردم از ناکارآمدی ترفندهای دشمنان و اطاعت و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری است.

شریعت نژاد افزود: امروز مردم انتظار کارآمدی از مسئولان در حوزه‌های مختلف اعم از تقنینی، اجرایی و قضایی دارند و همچنین یکی از مطالبات مردمی اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری است.

وی گفت: بدیهی است دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی احتیاج به همدلی و همکاری مسئولان دارد و برای اینکه در اقتصاد مردم مشارکت داده شوند باید با اخلال گران اقتصادی برخورد جدی شود.

شریعت نژاد ادامه داد: مردم منتظرند نحوه برخورد قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی را مشاهده کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: مردم حوزه انتخابیه‌ام در انتخابات ریاست جمهوری به طور آگاهانه بیشترین رای را به آقای روحانی دادند تا دولت وی نابسامانی‌ها در حوزه‌های مختلف را سامان دهد. جاذبه‌های طبیعی حوزه انتخابیه‌ام بر کسی پوشیده نیست اما فقر اقتصادی غرب استان مازندران تحت پوشش سبز آن منطقه مخفی نگهداری شده است بنابراین باید به حوزه انتخابیه‌ام امکانات مناسب تخصیص داده شود.

شریعت نژاد افزود: تنها مطالبه مردم حوزه انتخابیه‌ام در زمان سفر تبلیغاتی آقای روحانی این بود که غرب استان مازندران به یک استان مستقل تبدیل شود.

وی ادامه داد: متاسفانه علاوه بر چند برابر شدن جمعیت منطقه زیرساخت‌های حوزه انتخابیه‌ام پیشرفت مناسبی نداشته و حتی تنها جاده ساحلی منطقه کیفیت مناسبی ندارد.

شریعت نژاد گفت: پروژه‌های نیمه تمام در بخش بهداشت و درمان، شبکه‌های ‌آب و فاضلاب به کندی در حال اجرا است و متاسفانه با وجود کمبود آب شرب در منطقه آب رودخانه‌ها به دریا ریخته می‌شود و به سد سازی توجه مناسبی نمی‌شود.

وی ادامه داد: جنگل‌ها، دریا و مرزی بودن حوزه انتخابیه‌ام می‌تواند نقش مهمی در توسعه صنعت گردشگری داشته باشد بنابراین باید مسئولان باید به این موضوع رسیدگی کنند.

شریعت نژاد با انتقاد از وضعیت امحای زباله در منطقه گفت: برای حفظ منابع طبیعی حوزه انتخابیه باید وضعیت امحای در منطقه رسیدگی شود، این درحالی است که رسیدگی به مشکلات دیگر حوزه انتخابیه‌ام مانند مسائل خسارت‌دیدگان از بارش برف نیز نباید فراموش شود.

وی گفت: البته تمامی مسئولان در بحران ناشی از بارش شدید برف در منطقه تلاش کردند اما باید توجه داشت بخش‌های تولیدی خسارت دیده‌اند بنابراین باید به وضعیت کشاورزان و مردم در عمل رسیدگی شود تا به مانند بحران یخ زدگی محصولات کشاورزی در سال ۸۶ خانوارها با مشکل مواجه نشوند.

شریعت نژاد افزود: به دلیل عدم رسیدگی به وضعیت یخ‌زدگی محصولات کشاورزی در سال ۸۶ خیلی از کشاورزان زمین‌های کشاورزی خود را تغییر کاربری داده اند بنابراین باید به این مشکل به طور جدی رسیدگی کرد.

وی گفت: مسئولان دولتی باید به وضعیت پروژه نیمه تمام آزاد راه تهران - شمال، بیمارستان‌های نیمه تمام و احداثکمربندی در منطقه رسیدگی کنند و با رفع مشکلات سعی کنند این منطقه پیشرفت کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، اب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ایجاد منطقه آزاد گردشگری در غرب مازندران همانند منطقه آزاد تجاری می‌تواند باعثپیشرفت منطقه شود البته اعمال سیاست‌های کارآمد برای توسعه منابع انسانی و بخش تولید در حوزه‌های کشاورزی نباید فراموش شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز