خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم چابهار در گفت‌وگو با ایلنا:

دولت پاکستان مواضع شفاف‌تری از خود نشان بدهد

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۳۳۵

از دولت پاکستان می‌خواهم نسبت به آزادی ۴ مرزبان گروگان در بند تلاش مؤثرتری را از خود نشان دهد.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای سلامی تصریح کرد: ‌ دولت پاکستان باید در رابطه با وضعیت سربازان ایرانی ربوده شده مواضع شفاف‌تر و اعتماد‌ برانگیزتری از خود نشان بدهد.

یعقوب جدگال در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت سربازان ربوده شده ایرانی توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل گفت: براساس آخرین اخبار و گفته‌های مقامات محلی پاکستان، یک سرباز ایرانی به شهادت رسیده است.

وی با اشاره به رایزنی‌های گسترده ایران با دولت پاکستان به منظور آزادی مرزبان ایرانی اظهار داشت: از دولت پاکستان می‌خواهم نسبت به آزادی ۴ مرزبان گروگان در بند تلاش مؤثرتری را از خود نشان دهد.

نماینده مردم چابهار و نیکشهر با تاکید بر اینکه براساس معاهده‌های بین‌المللی دولت پاکستان موظف به تامین امنیت جانی مرزبانان ربوده شده است، خاطرنشان کرد: سفر اخیر مقامات پاکستانی و رئیس مجلس ایالتی بلوچستان نیز به ایران به همین منظور انجام گرفت که متأسفانه تا این لحظه اقدام مؤثری انجام نگرفته است.

جدگال تاکید کرد: دولت پاکستان باید در این رابطه مواضع شفاف‌تر و اعتماد‌برانگیزتری از خود نشان بدهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز